| justcurious28 a întrebat:

Sunt studenta la Medicina Veterinara Bucuresti la taxa si vreau sa ma retrag.
Chestia e ca eu voiam la medicina umana, dar nu am avut timp sa ma pregatesc pentru examen asa ca am dat aici in ideea de a nu sta degeaba. S-a dovedit a fi o alegere proasta deoarece nu imi place de loc anatomia, histologia, biologia etc animala si imi ia din timpul in care m-as putea pregati pentru examenul de Medicina Generala.
Avand in vedere ca sunt in prima sapt din primul semestru si am platit prima parte din taxa, va trebui sa mai platesc ceva? Am inteles ca la unele facultati trebuie sa platesti tot anul sau taxa de retragere.

Răspuns Câştigător
| alessia5158 a răspuns:

Daca ai statut de student "la taxa", te retragi fara nicio alta obligatie financiara ----banii dati raman in beneficiul facultatii, ca un fel de "donatie/sponsorizare"!
Nici macar nu esti obligat/a sa-ti anunti retragerea,daramite sa mai sa platesti! Obligatii de natura financiara au numai studentii care sunt inmatriculati "la buget"---tocmai pentru motivul ca statul este cel care le finanteaza studiile!

p.s. Nu te sfatuiesc sa abandonezi scoala medicala,chiar daca nu este cea pe care ti-ai dorit-o! Notiunile /cunostintele fundamentale sau de baza la discipline precum anatomie,biologie celulara,histologie, embriologie,genetica,biochimie, chimie, biofizica, biomatematica SUNT ACELEASI, indiferent ca le studiezi la medicina veterinara sau la medicina umana. N-ai habar, acum la inceput, cat de mult te poate ajuta studiul acestor discipline la rezolvarea corecta a grilelor admiterii la medicina umana! Mai mult, daca nu abandonezi, mintea ta este obligata sa ramana " in priza"!

2 răspunsuri:
| 1231242 a răspuns:

Salutări!

Păi vorbește cu reprezentantul/-a de grupă să vezi ce zice, eu cred că dacă te retragi îți vor returna bani, mă rog, așa e la UB.

| justcurious28 explică (pentru alessia5158):