| patratzel a întrebat:

Sunt studenta si vreau sa ma angajez part time... dar nu stiu exact cum este platita piata...cam ce domenii sunt cel mai bine platite? Catre ce sa ma indrept? M-ar ajuta mult si niste sfaturi de la pers care au trecut prin asta. Multumescbig grin

Răspuns Câştigător
soothe
| soothe a răspuns:

Incepe cu un voluntariat de 3-4 saptamani! Inveti mai multe lucruri decat iti inchipui; si te si informezi. Ce te astepti sa iti spuna lumea pe TPU? In plus este important sa iti placa ce faci si sa fie acceptabil pentru tine (pot sa-ti dau cateva exemple care nu ti-ar place deloc chiar daca se platesc bine). Timpul pe care-l petreci lucrand pentru altii, daca nu iti face placere ce faci, este un timp pierdut. Raman numai banii. Crede-ma, pe lumea asta sunt mult mai multe lucurui muuuuult mai importante decat banii. Uite-te la mine acum! Nu ma plateste nimeni sa iti scriu. O fac insa cu daruire, din dragoste de oameni. Iti doresc ca odata sa iti amintesti de asta si sa poti face la fel, cu toata inima.

5 răspunsuri:
| octavianpas a răspuns:

Te-as putea ajuta.Nu ai program fix.Muncesti cat vrei si catigi la fel.

| laptopnews a răspuns:

Pai spune-ne si unde esti studentahappy ca sa ne putem orienta, oricum pentru un program part-time in conditiile date pe piata, mai mult de 600-700 de RON slabe sanse sa gasesti, si asta in cazuri bune.happy

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Iti pot oferi o posibilitate de cariera in domeniul financiar, daca e cineva interesat sunati 0731. 08. 08. 97, dar nu promit ca pot lua pe oricine.

| patratzel explică:

Sunt studenta la ase dar nu vreau neaparat in domeniu, pentru ca vreau sa lucrez o saptamana-doua, nu vreau pe o perioada lunga pentru ca sunt in primul an si imi este greu... vreau ceva de genu promoter, sondaje, call-center, ceva de genu...si vreau sa stiu care dintre toate acestea sunt cel mai bine platite, catre ce sa ma indrept? sau si altceva, astept propunerihappy

| ane_2757 a răspuns: