| Bobi1828362829 a întrebat:

Unde m-as putea angaja ca sofer, sa lucrez doar in weekenduri, daca am sub un an de cand am luat permisul auto si nu am masina? Imi e indiferent de salariu, as face chiar voluntariat.
Vreau sa o fac fiindca chiar imi place sa conduc si oricum trebuie sa capat cumva experienta, mai ales ca nu am masina pe care sa o conduc.
Funda

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Depinde de job si de propietarul jobului, daca vrea sa accepte.
Din acte stiu eu nu sunt acceptati incepatorii fiindca compania trebuie sa plateasca asiguarea speciala, care-i foarte mare si in plus, risca enorm cu un incepator sa distruga masina, sa se rastoarne, sa faca accidnete samd.
Poti face voluntariat cu vecinii, carandu-i la piata sau oriunde au nevoie.

| anonimg a răspuns:

Experiența se capătă și la locul de muncă. Ca să lucrezi șofer doar în weekend, nu știu unde ai putea găsi. Pune anunț pe mai multe site-uri, și să scrii că nu ai mașină.

| ReddY25 a răspuns:

Poți sa duci lumea la ocazie dacă locuiești în mediul rural altfel nu văd soluții

| goguPatent a răspuns:

Pe la livrare de pizza incearca, poate ai noroc.

| UserRo10 a răspuns:

In primul an de permis nu ai voie sa cari marfa/colete, dar ai voie sa plimbi duba goala

| BabaOarba a răspuns:

Ma indoiesc ca gasesti ceva. Joburi de soferi sunt majoritatea pentru doua mari categorii: taximetristi daca e vorba de categoria B, unde esti obligat sa ai experienta de un numar de ani ca sa iti iei licenta; si in transportul de marfuri, unde in general nu se cere categoria B ci alte categorii, deoarece autovehiculele de marfa se incadreaza la alte categorii.

Sunt si cateva joburi pe piata ca soferi personali, dar ma indoiesc ca accepta cineva un incepator.