anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vreau sa urmez studii la facultatea de agronomie Bucuresti...sunt accesibile departamentele?

7 răspunsuri:
| RobertMoon a răspuns:

Acolo am fost eu si m-am mutat dupa 1 an, sunt prea dezastre profesorii, iar 90% din coelgi erau din provincie.

| anonim_4396 explică (pentru RobertMoon):

Cine e dezastru?

| RobertMoon a răspuns (pentru anonim_4396):

Profesorii.

| anonim_4396 explică (pentru RobertMoon):

Deci daca is a 12. nu mi recomanzi sa ma duc acolo?

| RobertMoon a răspuns (pentru anonim_4396):

Nu iti recomand si nu te mint, iti zic din toata inima. Profesorii sunt corupti si foarte in varsta (majoritatea peste 55 ani), cei care erau din provincie erau favorizati la examene (primeau note mari deoarece daca treceau de la buget la taxa aveau de platit doua taxe, caminul si taxa de scolarizare si bineinteles ca multi renuntau, iar profesorii nu doreau asta, voiau sa aiba mereu buzunarul gros). Facultatea de management este una noua cu conditii bine precum si cea de Biologie, incalzire in pardoseala etc, iar restul facultatilor din campus sunt cu conditii de beci... daca esti din Bucuresti te vei trezi bineinteles in pauza cea mare care tine 1 ora ca vei ramane singur pe holuri deoarece toti colegii tai se vor retrage in camera de camin (camin pe langa care se mai construieste unu si e practic insuportabil sa stai ziua acolo din cauza zgomotului).
Deci in conculzie iti recomand sa fugi de ea cat poti de mult asta doar daca nu are un profil pe care nu il gasesti si la alta facultate si vrei neaparat sa il faci. Singurul punct bun la ea ar fi cantina care are cam orice mancare ti-ai dori si este buna, iar preturile studentesti, asta daca nu esti vegetarian ca mine, probabil vei primi un ardei taiat si un mar laughing. De aici trage tu concluzia si fa ce crezi ca e mai bine, daca imi spui si ce profil doresti iti pot recomanda altceva, am studiat foarte bine totate universitatile in ultimii ani.winking