| Liliana_Claudia_1990 a întrebat:

Este normal ca la achizitia unui robot de bucatarie Moulinex Masterchef 8000 sa nu se faca nici un fel de proba de functionare? Cand am ajuns acasa am descoperit ca nu functioneaza. Adica, nici macar un shake nu am putut sa fac!

12 răspunsuri:
caramela
| caramela a răspuns:

Bunahappy
cred ca este vina ta, trebuia sa te asiguri ca obiectul este in stare de functionare, apoi garantia nu trebuie semnata de cineva? daca ai facut prostia sa rupi bonul, salut si pa de la restituirea banului ori a unui produs nou, pe baza bonului poti sa ceri un nou produs daca nu o plangere la OPC...ineaca, poate se rezolva pe cale amiabila, dar nu lasa sa treaca timpul.
O zi frumoasa sa aihappy

| fabiola a răspuns:

Iti va schimba produsul pe baza bonului de casa!

| DakotaRoyse a răspuns:

Te duci înapoi la magazinul de la care l-ai cumpărat şi ceri să îţi fie schimbat produsul sau banii înapoi.
Nu, nu este normal să nu se facă o probă de funcţionare, dar dacă vezi că nimeni nu se sinchiseşte să facă, trebuie să ceri tu.

| Bondarel99 a răspuns:

De ce nu te-ai dus cu el la standul de proba?

| untu a răspuns:

Nu este normal,trebuia sa cereti sa verificati daca functioneaza robotul de bucatarie! Mai intai cititi instructiunile inainte de utilizare si apoi verificati fiecare component si fixati bine stecherul in priza, verificati daca ceva nu este bine inchis, dar daca tot nu functioneaza, mergeti a doua zi la magazinul de unde ati cumparat si spuneti vanzatorului care va vandut produsul si sa va dea alt produs in schimb si sa se verifice functionarea, daca nu macar sa dea banii inapoi! Daca nu da banii inapoi astfel puteti sa faceti reclamatii la protectia consumatorului in calitate de cetatean european si o sa vi dea drepturile depline! Multa sanatate si noroc!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu, normal ar fi fost sa ii faci proba!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu,nu este normal dar vina este numai a ta.La achizitionarea unui produs electrocasnic, in orice magazin se face proba de functionare si se elibereaza un certificat de garantie. Daca nu ai distrus bonul de casa, mergi inapoi la magazin.Mult noroc.

| jj95 a răspuns:

Nu este normal, inainte sa pleci cu el acasa ar fi trebuit sa iti faca garantia + proba sa vada daca functioneaza, ai putea depune o plangere...
bafta

| Generalul a răspuns:

Nu este deloc normal. trebuie sa mergi urgent cu el inapoi, avand bonul de casa la tine.

| emag a răspuns:

Nu este normal, mergi inapoi cu factura si cu hartia de garantie

| marcous a răspuns:

Nu este normal.
Dar, conform legislatiei europene il poti preschimba sau poti primi banii inapoi daca mergi la magazin cu factura/bonul fiscal in termen de 10 zile.

| Wiro a răspuns:

Daca te-ai fi dus cu el sa iti faca garantia l-ai fi putut returna.Era normal ca tu sa te duci sa iti faca garantia, sa vezi daca functioneaza si abia dupa aia sa te duci sa il platesti!