Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 31 Decembrie 2025 sunt:
Eu sunt eleva in clasa a IX-a la sectia de filologie.Acum trec pe a X-a. As dori sa stiu daca este posibil un transfer la sectia de pedagogie din acelasi liceu. Daca da, ce probe trebuie sa dau si...? (mai mult)
Cum se poate scapa de fobii, frici...cum este frica de singuratate, sau de intuneric etc?
imi puteti da un site cu poze cu portocale emo?
Cat costa depunerea unui dosar de inscriere la facultate?
Buna! Acum ceva timp mi-a fost furata parola de la id. Mentionez ca mi-am facut altu dar nu mai am toate id-urile din lista respectiva... aveam multe conturi cu acea adresa si am neaparata nevoie de ea.Raspunsurile? (mai mult)
Va rog frumos...nu stiu cum se dau mass-uri pe mess. Imi spune cineva? (cat mai multe raspunsuri)
Stiu ca suna ciudat, dar...Cu ce sa ma imbrac maine in excursie la Sinaia?
Trebuie sa fac un proiect pentru la scoala despre o tema anume pe calculator. Imi trebuie un program pe care pot sa fac proiectul dar sa fie ca un filmulet, dupa cateva minute, scunde sa se schimbe singur....? (mai mult)
Cum va vedeti in viitor?
Ce e aceasta fundita? cum o obtii si cum o dai? sa nu rideti.azi am descoperit acest site. e super
Imi spuneti si mie niste trucuri de magie explicate, sau sa-mi dati un site unde pot gasi? Funda:).
imi puteti da si mie pls un bunny hop pentru cs 1.6 si cat mai bun dau funda pentru. cel mai bun:)
Http://www.youtube.com/watch?v=ciYk-UwqFKA Am găsit filmuleţul acesta pe site-ul lui Mihai Bendeac şi am vrut să-l împărtăşesc cu voi. Când văd sau aud depre astfel de cazuri realizez cât...? (mai mult)
Ce parere aveti despre faptul ca se vrea dehumarea sotilor Ceausescu? Voi ce parere aveti? Sunt sotii Ceausescu ingropati in Ghencea?
Stie cineva de unde pot sa cumpar cablu USB la nokia 2333? Dau fundita :D
Care are cont pe deviantart?
Pe o scara de la 1 la 10, cat de mult va plac copii? De ce?