anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna!
Sunt elev anul 2 la postliceala de asistent medical generalist si o sa dau la vara admiterea pentru a merge la facultatea de medicina din Oradea.
Acolo îmi doresc sa ajung din toata inima.
O sa aleg biologia la examen si îmi doresc sa ajung la buget, daca nu o sa raman la postliceala.
Ma tot gandesc ca nu o sa intru, desi învat cam 5-7 ore pe zi, uneori si mai mult.
Nu stiu daca e buna metoda de învatare, învat mai mult mecanic, dar vizionez si vlogul acestei persoane minunate care face videoclipuri cu lectii pentru admitere:https://youtu.be/QH-4M4Vj-D0
Cred ca as intra în depresie daca nu as intra, mai ales ca la medicina am avut dorinta de la bun început.
Si învat asa:
Toate capitolele pe rand, acum sunt la sistemul nervos, dupa estimarea mea ar trebui sa termin cartea în 10 ianuarie.
Dupa care as face recapitulare la toate capitolele ca sa-mi reamintesc pana în examen pentru ca multe chestii le-am uitat din celula si tesuturi,o sa fac si grile multe,dar as vrea sa vad si parerile voastre,daca am sau nu sansa,daca procedez corect?
Deci imi doresc din tot sufletul, nu mai vreau la postliceala, mai ales ca învat multe ore pe zi.
Ar mai fi o problema:am vazut pe site ca se dau simulari, este obligatoriu sa merg la ele sau nu?
Astept sfaturi de la voi cu privire la ce am scris eu aici.

2 răspunsuri:
| Andreeush a răspuns:

Dacă intri la medicină o să înveți mult mai mult decât la postliceală.

| Nightwolf1 a răspuns (pentru Andreeush):

Nu ma tem de învatat, eu m-am referit ca învat multe ore pe zi pentru admitere si ca mi-ar parea rau sa nu intru.