| AvalohAlyn a întrebat:

De ce majoritatea reclamelor de la televizor sunt cu si despre medicamente? E lumea chiar asa bolnava?

5 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Traim foarte mult si punem mult pret pe confortul nostru. Bunica mea nu s-ar fi gandit niciodata sa ia un medicament pentru o banala durere de masele sau pentru o alergie minora. Eu insa prefer sa le iau si sa nu sufar. Si ca mine sunt multi. Pe de alta parte, cand bunicul bunicii a murit la 84 de ani, era cunoscut in 10 sate, fiindca era extrem de batran, cum nu se mai auzise de mult in zona lor. Cand bunica a murit la 81 de ani, multi au concluzionat ca inca nu era prea batrana si, numai la inmormantarea ei, au venit 10 persoane de peste 80 de ani

| FemeiaPisică a răspuns:

Tinând cont de rata obezității şi cancerului la nivel global, industria farmaceutică câştigă foarte bine şi îşi permite reclamele. Dacă am învăța să ne alimentăm corect în primul rând, vizitele la medic ar scădea tragic spre nefericirea lor. Nu mai spun că şi starea psihică joacă un rol important în starea sănătății. Din păcate, mulți se îmbolnăvesc de la traume/suparari. Nu spun că te vindeci dacă mergi la psiholog. Dar, sunt şi foarte mulți medici care habar n-au de ce suferit tu. Îți recomandă nişte tratamente pentru 2-3 simptome care de cele mai multe ori provin de la cu totul altceva. Vezi situația spitalelor la noi în țară. Preferăm să ne "rugăm" prin biserici la sănătate în loc să ne documentăm cum să o păstrăm. Ceea ce este mai trist, pupăm mâna preotului şi icoanele mai mult decât ne pupăm familia şi prietenii.

| Fatamuntilor a răspuns:

Reclama e sufletul comertului.
Nu cred ca lumea e atat de bolnava cat vor astia din industria farmaceutica sa fie.

| Popescu_Eugen_1964 a răspuns: