| Joker3134 a întrebat:

De ce se spune că în comunism se învață bine? Sunt atâția ingineri, atâția oameni intrați cu pile care nu știau mare lucru.Și se intra pe pile și atunci mai ales în armata

Răspuns Câştigător
| Mosotti a răspuns:

Nu stiau mare lucru ca nu aveau acces la carti, material din afara ca era pe valuta si ceausescu nu vroia, asa ca eram in urma, insa ce se invata, se invata.
Era dura scoala, mai ales facultatea la politehnica, te rupea! Nu intrau pe pile, pe pile se transferau din alt oras in al lor, statu ii repartiza, le dadea loc de munca automat.

Răspuns utilizator avertizat
| Mosotti a răspuns (pentru Joker3134):

8 clase nu 7, aveau aia care nu vroiau sa invete, si atunci erau multi care nu invatau, asta e. Dupa aia se duceau la profesionala sa invete o meserie.
Daca aveai cap invatai, te duceai la liceu cu admitere, luai treapta doua dupa clasa 10-a, luai bacu, luai admitere la fac si invatai.

Am facut psihologie parca in clasa 10-a.

Răspuns utilizator avertizat
| Mosotti a răspuns (pentru Joker3134):

Nu prea comenta, dar aici sincer nu stiu exact.

45 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Nici un regim nu poate creea geni, asta e ceva genetic, se muncea ca si in ziua de azi, lenea, putoarea domina Romania dintodeauna, pe pile desigur

Răspuns utilizator avertizat
| RAY a răspuns (pentru Joker3134):

Omule romanului nu-i place invatatura, munca indiferent in ce regim era

Răspuns utilizator avertizat
| Mosotti a răspuns (pentru Joker3134):

Cehoslovacia si Ungaria, astea stiu eu si altii ca o duceau bine. O duceam si noi din 1965 pana in 77. In Germania democrata era rau, nu se gasea mai nimic ca si la noi, in rusia se zice ca era okey, Bulgaria.

Răspuns utilizator avertizat
| Mosotti a răspuns (pentru Joker3134):

Da, e bine ca ai dat de profi okey, si la mine erau profi okey, doar la mate si chimie era nasol.

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| Mosotti a răspuns (pentru Joker3134):

Care problema sa o rezolv?!