anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Deci TPU, probabil v-am spus pe aici, că de anul ăsta eram titular pe post și lucrez ca învățătoare, mai exact la clasa a IV-a, dar acum se pune problema ca de la anul să iau pregătitoarea și am înțeles că pregătitoarea nu s-ar face deoarece sunt copii puțini înscriși. Acum rămâne să mă mai rog de părinți să vină să-i înscrie la școală la noi, dar eu deja rămân cu frica asta "că dacă".

Iar de aici, cum eu analizez mult, dar și știu că mi-e frică să aplic la privat și să mă duc la un interviu, îmi fac tot felul de scenarii în cap, așa că, am țintit direct în altă parte, la plecatul în afară, dacă acest "că dacă" se adeverește.
Am și calculat cât aș strânge bani de la salariul de acum în aprilie și până la cel din septembrie, care ar fi ultimul în cazul în care rămân iar pe tușă, și m-ar duce undeva la 100 de mil, poate chiar puțin peste.

Acum însă întrebările măcinătoare?!
Mai poți pleca pe barba ta, doar cu 100 de milioane în afară?
Când zic "pe barba ta" mă refer, că pleci cu un rucsac, fără să cunoști pe nimeni, și în ideea că ajunsă în noua țară, mergi din poartă în poartă ca să cauți un job.
Iar aici deja apare problema a 2 a, unde vei locui până ai primul job și nu îți permiți cel mai probabil să-ți iei o chirie imediat?!

Și problema e, eu în ce țară să plec dacă nu știu nicio limbă străină bine?! Și ce job aș găsi fără prea multă vorbă la început?
La nivel conversațional știu doar spaniola, deci eu oricum către Spania tind, însă nu știu dacă acolo se fac bani ca spre exemplu în țările nordice?
Cât de Anglia și țările de lângă ea, mi-ar fi plăcut cel mai mult datorită climei lor, pe gustul meu și din ce știu, acolo se câștigă mai bine, încât dacă tot pleci din țară, să spui că ai și strâns niște bani, însă nu știu dacă acolo m-aș descurca cu vorbitul, deoarece engleza o știu mai puțin decât spaniola și mai mult în scris, la capitolul conversațional, ar fi praf.