| jikiri13 a întrebat:

Saluuuttt!

Sunt eleva de clasa a 9-a si as dori sa mă transfer in aceeași unitate de învățământ, la alt profil (uman, filologie). In prezent, mă aflu la profilul real, științe ale naturii. Am citit legea cu prevedere la transferul elevilor, DAR nu am înțeles ceva:
Va spun si motivul pentru care vreau sa mă transfer: mi-am găsit alt scop in viața, mi-am dat seama ca nu e o pasiune profesia mea de viitor.
Intrebarea este: pot sa mă transfer, încă o data repet, din același liceu, la alt profil (uman) daca acesta este motivul meu?
Pot sa mă transfer in vacanțele dintre module sau la începutul clasei a 10-a (vacanță de vara)? Deoarece presupun ca trebuie sa dau niște diferențe sa mă transfer de la un profil real la unul uman.
Thx!

5 răspunsuri:
| mODIN a răspuns:

Nu te transfera la filologie nici daca iti tine cineva pistolul la cap!

| jikiri13 explică (pentru mODIN):

De ce? te rog sa îmi da un motiv!

| mODIN a răspuns (pentru jikiri13):

Indiferent cat de mult iti displac matematica sau fizica sau celelalte stiinte exacte, in momentul in care te transferi la filologie iti pierzi oportunitatea de a continua in foarte multe directii in cariera. Pare indepartata clasa a 12-a acum, dar cand va trebui sa alegi la ce facultate sau in ce domeniu sa mergi mai departe, vei vedea ca optiuniile platite decent (IT, arhitectura, inginerie, mare parte din zona medicala etc.) nu sunt accesibile celor de la filo.

| jikiri13 explică (pentru mODIN):

Bun, totuși nu înțeleg de ce sa mă angajez într-un domeniu unde n-am înclinație? doar pentru bani? și ei joacă un rol important, dar pasiunea te va ajuta mai mult să îți faci treaba serios. părerea mea. mersi mult

| mODIN a răspuns (pentru jikiri13):