anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt insarcinata in luna 1 si abia acum am inceput sa lucrez undeva.Cat trebuie sa lucrez ca sa beneficiez de concediul prenatal de 2 ani? multumesc

5 răspunsuri:
| alexdop21 a răspuns:

Minim 6 luni, asa spune codul muncii, dar daca faci o invoiala cu patronul atunci poate te scoate in post natal de 2 ani! In fine dar tatal copilului nu lucreaza? Poate fii si el in post natal pentru 2 ani si sa primeasca indemnizatia, iar tu poti merge la serviciu in continuare!

| EUSIATIT a răspuns:

Trebuie sa fii angajata cu carte de munca dar trebuie sa ai cel putin 1 an de zile lucrat asa ca nu vei beneficia de cei 800 de ron iti sp sigur pentru ca cunosc legea dar daca vrei mergi la fortele de munca si te intereseaza sa auzi singura din gura unui functionar de acolo imi pare rau dar...

| bluerose a răspuns:

Concediul prenatal se acorda inainte de a naste, deci doamne fereste sa ai 2 ani concediu prenatal ca doar nu esti elefant (elefantita duce darcina cam 20 de luni). Concediu pentru ingrijirea copilului pana la implinirea varstei de 2 ani se acorda daca la data nasterii ai 12 luni lucrate. Din pacate tu nu te incadrezi dar poate se incadreaza taticul (oricare dintre parinti poate beneficia de acest concediu).

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cel putin 6 luni dar daca ai un sef bun care te intelege...

| nikluky a răspuns:

Sal.trebuie sa ai fix 12 luni lucrate. din pacate nu cred ca ai sa te incadrezi. oricum succes.