| Medvy99art a întrebat:

Am cu prietena mea deja aproape 3 ani de zile impreuna. De fiecare data apare problema banilor. Ea doreste sa ii cumpar foarte multe lucruri. Uneori pot sa ii ofer dar de multe ori nu pot sa i le ofer si zic da putin mai tirziu cand voi avea acei bani deoarece sunt si eu student si ma intretin singur. Dar daca nu ii ofer aceste lucruri atunci cand vrea ea devine indiferenta se supara etc. spune ca nu o intereseaza nimic de mine chiar ajunge la despartire. Aceasta problema a aparut cu ceva timp in urma pana atunci nu a mai fost ceva de genu, ce pot sa fac in aceasta situatie?

8 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Personal, cred ca relatia asta este numai de fraierit, daca deja s-a ajuns la santaj, ca te paraseste! Tu chiar nu vezi asta?
De ce nu-i cumpara parintii?
Sau de ce nu-si ia servici sa-si cumpere singura?
Nu mi se pare normal sa ceara ceva de la tine!
Imi pare sincer rau, dar trebuie sa-ti spun: fata asta nu te iubeste, doar pretinde.
O dragoste adevarata nu trece prin buzunar, ci prin inima.
O femeie indragostita de tine, te-ar iubii sarac lipit pamantului, fara sa se supere ca nu primeste un cadou, fara sa ceara ceva si fara sa te ameninte ca te paraseste.
Ceea ce actuala iti face, nu mi se pare decat fraiereala ieftina, cu care te manipuleaza ca sa stoarca cat poate de la tine.
Cu atat mai mult ca esti student si nu-ti poti permite sa o intretii.
Esti sigura ca vrei o asemena femeie langa tine?
Pentru ca eu, nu vad nici un viitor alaturi de o asa femeie profitoare si fara pic de sentimente.
Daca nu ma crezi, fa o incercare!
Spune-i ca ti s-au taiat veniturile si abia ai sa supravietuiesti. Spune-i ca pe o perioada lunga de vreme nu vei mai avea decat jumatate din cat ai avut si cum nici servici nu-ti poti lua, pentru ca pioritatea este facultatea, sa vedem daca mai sta cu tine.

| alina2k18 a răspuns:

Mmmmm, You are a human ATM laughing
Trimite-o la munca daca vrea lucruriwinking

| Medvy99art explică (pentru alina2k18):