| alex1aki a întrebat:

Am o intrebare fata de care imi place este cu un an mai mare e grav?

10 răspunsuri:
| AlexanderAdrian a răspuns:

De ce ar fi grav? nici daca ar fi cu 10 ani mai mare n-ar fi grav, ma rog asta cu conditia ca tu sa n-ai 14 si ea 24. Diferentele de varsta dintre parteneri, atat timp cat ambii au depasit 18 ani sunt absolut irelevante din toate punctele de vedere.

Diferentele majore dintre parteneri atunci cand unul e minor, sunt si moral si de multe ori legal extrem de grave.

Insa indiferent de varsta "placutul" intre parteneri cu foarte mici diferente de varsta e ok, mai ales un an.

Sunt baieti sau barbati carora le e cam jena daca partenera lor e mai mare ca ei. Asta e problema? Ce conteaza daca tu o placi?

| AllinaDaniella a răspuns:

Wooow, nu e grav, e FOARTE GRAV! Eu zic sa-ti cauti o prietena care sa fie nascuta in aceeasi zi/luna/an cu tine, altfel e prapad...

| Hulya a răspuns:

Nu conteaza varsta. Iubire sa fie!

| CrissuCristina a răspuns:

Nu este "grav" deloc! Diferentele de varsta in cupluri sunt de mult mai multi ani. Cu toate ca fetele prefera ca baietii sa fi mai mari decat ele, poate te va accepta asa cum esti, nu e deloc o diferenta mare de varsta. Stai calm si incearca sa iti fie si prietena nu doar sa iti placa.winking

| OnuOnulică a răspuns:

Nu, nu conteza si in plus nu are de ce sa fie ( grav )

| Danysan a răspuns:

Intre voi nu e asa mare distanta dar de obicei fetele cauta baieti mai mari ca ele -asta nu e o regula totusi sa fim seriosi!

| unknøwn a răspuns (pentru Danysan):

De obicei fetele caută băieţi maturi care ştiu să se poarte cu ele.
Nu neapărat băieţi mai mari ca ele.
Că dacă o pui pe fată să aleagă dintre unul cu 5 ani mai mare ca ea şi unul cu 3 ani mai mic, o să-l aleagă pe ăla care o face praf în pat mai bine.

| Captoresque a răspuns:

Nu, măi, nu e un lucru grav, stai calm bre.

| ad0812 a răspuns: