anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 20 de ani si recent am aflat ca sunt insarcinata, problema este ca, am o relatie de 2 ani dar noi ne certam foarte des, la fel de des ne si impacam... dar imi este frica sa pastrez copilul din pricina asta. Nu vreau sa cresc copilul singura. Plus de asta sunt si studenta si fiecare locuieste cu ai lui.

Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Luarea unei hotarari in astfel de situatii este extrem de grea si din acest motiv in mod obligatoriu voi amandoi fiindca sunteti parintii acelei fiinte, trebuie sa aveti o discutie pertinenta si cat se poate de obiectiva in privinta relatiei actuale dar mai ales a celei de dupa nasterea copilului.

30 răspunsuri:
PsihoSex
| PsihoSex a răspuns:

Daca faci avort, risti si sa nu mai poti face vreodata si sa iti blestemi zilele, si sa nu iti poti ierta gestul vreodata.
Cauta din timp, si sigur vei gasi un cuplu cu posibilitati care sa il adopte, si sa iti asigure pe toata periaoda sarcinii si dupa, analize, vitamine, alimentatie adecvata. sau poate cunosti un tip de caracter intre timp, si care sa te vrea si asa.
Cauta un moment potrivit si incearca sa discuti cu mama, sau cauta consiliere online pe net!
Plus ca, dupa avort, poti cadea intr-o depresie foarte adanca si greu de rezolvat!

| Violleta2022 a răspuns:

Decizia asta ar trebui luata impreuna cu barbatul cu care a ramas gravida si cu [arintii tai, care te sustin material.

| Eteda a răspuns (pentru Violleta2022):

Da, am discutat cu tatal mei si prietenul meu. Prietenul meu mi-a spus ca totul o sa fie bine, este oarecum speriat dar la finalul discutiei m-a imbratisat si mi-a spus ca vom trece impreuna prin asta si ca ma iubeste, el are un job foarte bine platit... doar ca e foarte atasat de mama lui, si de asta imi este teama ca el nu se va dezlipi de ea pentru mine si bebe. Acum ramane de vazut. Multumesc frumos pentru sfaturi!

| Violleta2022 a răspuns (pentru Eteda):