anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 20 de ani si recent am aflat ca sunt insarcinata, problema este ca, am o relatie de 2 ani dar noi ne certam foarte des, la fel de des ne si impacam... dar imi este frica sa pastrez copilul din pricina asta. Nu vreau sa cresc copilul singura. Plus de asta sunt si studenta si fiecare locuieste cu ai lui.

Răspuns Câştigător
| corbulalbrosu a răspuns:

Luarea unei hotarari in astfel de situatii este extrem de grea si din acest motiv in mod obligatoriu voi amandoi fiindca sunteti parintii acelei fiinte, trebuie sa aveti o discutie pertinenta si cat se poate de obiectiva in privinta relatiei actuale dar mai ales a celei de dupa nasterea copilului.

30 răspunsuri:
PsihoSex
| PsihoSex a răspuns:

Daca faci avort, risti si sa nu mai poti face vreodata si sa iti blestemi zilele, si sa nu iti poti ierta gestul vreodata.
Cauta din timp, si sigur vei gasi un cuplu cu posibilitati care sa il adopte, si sa iti asigure pe toata periaoda sarcinii si dupa, analize, vitamine, alimentatie adecvata. sau poate cunosti un tip de caracter intre timp, si care sa te vrea si asa.
Cauta un moment potrivit si incearca sa discuti cu mama, sau cauta consiliere online pe net!
Plus ca, dupa avort, poti cadea intr-o depresie foarte adanca si greu de rezolvat!

| Violleta2022 a răspuns:

Decizia asta ar trebui luata impreuna cu barbatul cu care a ramas gravida si cu [arintii tai, care te sustin material.

| Eteda a răspuns (pentru Violleta2022):

Da, am discutat cu tatal mei si prietenul meu. Prietenul meu mi-a spus ca totul o sa fie bine, este oarecum speriat dar la finalul discutiei m-a imbratisat si mi-a spus ca vom trece impreuna prin asta si ca ma iubeste, el are un job foarte bine platit... doar ca e foarte atasat de mama lui, si de asta imi este teama ca el nu se va dezlipi de ea pentru mine si bebe. Acum ramane de vazut. Multumesc frumos pentru sfaturi!

| Violleta2022 a răspuns (pentru Eteda):

Pai, ar cam fii vremea sa se desprinda de fusta masii si sa-si ia responsabilitati de familist!
Inchirizati-va ceva impreuna si faceti-va familia voastra. Sub nici o forma nu accepta mutatul la parintii lui!
Incercati sa faceti compromisuri daca va iubiti, ca nu-i asa greu sa renunti la anumite chestii de dragul omului iubit.
Puneti-va pe voi pe primul plan, si apoi pe ceilalti.
Incercati sa fiti draguto si buni unul cu celalat, ca fericirea vine cand lasi rautatile si ranchiuna, afara din casa. Promiteti-va de dragul bebelusului, sa fiti mai buni si sa va intelegeti.
Daca aveti un temperament coleric, este bine sa va opriti ianite sa scoateti rautati pe gura, pe care le veti regreta mai tarziu, sa rumegati ideea si sa nu o transformati in ura. Ideal este sa nu discutati pana nu va calmati, ca sa ajungeti la jigniri si cearta.
In orice caz, sfatul meu este sa te gandesti de 1000 de ori inainte, sa iei o decizie pe care o poti regreta toata viata.
Sa faci avort acum, risti sa ramai sterila pe viata, sa nu mai poti avea copilasi. Exista acest risc, daca nu stiai si te rog sa ma crezi, stiu 2 cupluri, care au ajuns la 50 de ani si au regretat enorm, avortul facut in tinerete. Unul din ei a infiiat un copilas, ceilalti in schimb nu.

| Eteda a răspuns (pentru Violleta2022):

Multumesc mult pentru aceste sfaturi minunate, nici nu se pune vorba de avort, oricare ar fi situatia. Iubesc viata asta din mine si sunt sigura ca totul o sa fie bine pentru toata lumea. Sunt optimista de fel... inca odata multumesc pentru sfaturi!

| Celcestietot a răspuns:

Cine va pune sa va aruncati in prapastie, fix in cadere libera? Ai vrut act sexual, acum suporta consecintele!

| Eteda a răspuns (pentru Celcestietot):

Ma faci sa rad, o zici de parca un copil e o nenorocire si nu mai exista viata dupa. Dumnezeu odata cu un copil trimite si binecuvantari!

| Celcestietot a răspuns (pentru Eteda):

Chiar nu m-am referit la copil. Că tot a venit vorba, spune-le copiilor din Africa treaba cu binecuvântările sau ca să dăm un exemplu de la noi din tara, mamelor care își aruncă copii la tomberon -_-. Dacă de la vârsta asta ii face scandal partenerul, nici nu vreau să mă gândesc cum este la 40 de ani!

| Eteda a răspuns (pentru Celcestietot):

Ramane de vazut ce va urma. Eu am speranta ca lucrurile se vor aseza spre binele bebelusului. Ptr ca este rodul iubirii noastre... poate acest bebe il va maturiza.

| Celcestietot a răspuns (pentru Eteda):

Sa speram tot ce este mai binewinking!

| Andreeush a răspuns:

Și ce ai vrea să faci? Avort?
Gândește-te bine, pe viitor vei regreta dacă recurgi la asta.
Mai bine discută cu iubitul tău, spune-i de sarcină și vedeți ce faceți.
Nu e capătul lumii dacă aduci un copil pe lume, poți merge în continuare la facultate însărcinată, nu o să îți zică nimeni nimic. Nu e ca în liceu unde toți colegii te judecă din cauza sarcinii.

| Eteda a răspuns (pentru Andreeush):

Asta am si ales? multumesc

| Sofer a răspuns:

Pai ce ai facut draga? De ce nu ai facut protejat?

| Eteda a răspuns (pentru Sofer):

Sa stii ca nimic nu este 100% sigur si iti pot spune ca am folosit chiar anticonceptionale, care sunt una dintre cele mai "sigure" zic eu. Si cu toate astea am ramas

| BlackRose03 a răspuns:

In locul tau făceam avort clar.

| Irinel15123532 a răspuns:

Trebuie sa fie o discutie serioasa intre voi doi, si desigur intre tine si parintii tai, persoanele apropiate. Nu face avort, nu ucide, deja ai incalcat ceea ce Dumnezeu a spus ''sa nu intretii acte sexuale in afara casatoriei'' nu incepe sa ucizi, uciderea este un pacat urat. Intoarce-te la Dumnezeu, cere-ti iertare pentru acest act sexual si impaca-te cu Dumnezeu prin iertarea Lui Hristos, si cu sufletul tau cu tine insuti, si megi mai departe. Ma rog ca Dumnezeu sa iti dea calauzire si indrumare in viata, pastreaza copilul, nu il ucide.

| Eteda a răspuns (pentru Irinel15123532):

Multumesc pentru sfat, da... cunosc ceea ce spui. Nu o sa ucid viata pe care D-zeu a ales sa vina prin mine.

Răspuns utilizator avertizat
| Dragosdoar a răspuns:

Nu te as sfatui sa faci avort, mai bine pastrezi copilul si il cresti singura

| Eteda a răspuns (pentru Dragosdoar):

Eu iubesc foarte mult copii dar imi este frica sa l cresc singura deoarece am crescut doar cu tatal, el fiindu-mi si mama si tata, n as vrea ca copilul meu sa treaca prin aceeasi viata.

| corbulalbrosu a răspuns (pentru Eteda):

Cu atat mai mult, ar trebui sa discuti si cu tatal tau, pentru a sti care este si parerea lui. Iti doresc multa sanatate si fericire in viata!

| Eteda a răspuns (pentru corbulalbrosu):

Multumesc la fel!

| Dragosdoar a răspuns (pentru Eteda):

Pai si cum ii vezi pe cel cu care ai conceput copilul? Exista vreo sansa sa se opresca certurile cu el?

| Eteda a răspuns (pentru Dragosdoar):

Certurile sunt marunte, prostesti chiar. Nu sunt din motive serioase dar el este foarte suparacios. Dar cand ii trece ma cauta el... indiferent cine a fost de vina

| Dragosdoar a răspuns:

Incearca sa consulti un psiholog inainte de toate. Daca esti si studenta cred ca ai capul pe umeri si poti trata situatia intr-o maniera buna fara certuri si drama rea

| Goete a răspuns (pentru Dragosdoar):

Psiholog?

| Dragosdoar a răspuns (pentru Goete):

Da de ce te miri?

| Goete a răspuns (pentru Dragosdoar):

Pentru că aceleași cuvinte cuvinte stârnesc diferite emoții în diferiți oameni.
Dacă nu crezi Consultă un psiholog

| Emanuel1234567890emanuel a răspuns:

Asta e creștel pe copil și să vă mutați amândoi împreună să-și ia un loc de muncă și aia e o dată ce a făcut sex trebuie să și-l crească am dreptate?

| Natittyy0016 a răspuns:

Este important, daca alegi sa nu păstrezi copilu o sa păstrezi relația? Pentru poate faci avort acum si peste câteva lunii rămâi iar si poate vor fii aceleași neînțelegeri si iar cei face avort. Sa îți spun pe scurt povestea mea si gândește-te. Eu in 2017 am facut primul meu avort. Avea. 20 de ani. Exact din aceleași motive ca si tine. Intre timp am ramas cu același partener si in momentul de față. Anul acesta am ramas însărcinată. Am fost amândoi foarte fericiti pentru ca intre timp ne.am realizat dar ce crezi? La 6 săptămânii am aflat ca sarcina e oprită din evoluție. Bebelușii nu avea activitate. Am făcut ecografii, analizele de sânge totul aici in Germania unde ma aflu si in momentul actual. Mi s-a spus ca sarcina nu a evoluat din cauza uterului un pic iritat din cauza acelui avort facut in 2017! La 8 săptămânii am facut chiuretajul impus de doctor. Mi.am dorit un bebe si nu l-am putut avea. Acum mi s-a spus ca sa iau tratamentul pentru uter ca nu este ceva grav si ca o sa pot sa raman din nou însărcinată. E deviza ta. Vorbeste cu el serios. Si daca ai de gand sa rămâi cu el in continuare păstrează bebele pentru ca o sa rămâi din nou si daca nu te desparți acum de el ce o sa faci? O sa faci mereu avort? Ori albă ori neagră ai spui. Mie imi pare foarte rau de acel avort pentru ca m.am ales cu un păcat si nici macar nu am încheiat relația. La bebe am renuntat la bărbat nu gen..Si nu e ok pentru ca in astfel de situatii numai femeia suferă fizic si psihic. Cel mai bine vorbește foarte serios cu el si daca vreti sa rămâneți amândoi nu iti fie frica de ce o sa fie cu bebele ca sigur el o sa va unească.