| laviniabeluska11 a întrebat:

Am avut o relație lungă, de trei ani si acum câteva luni ne-am despărțit și separat. Am avut certuri extrem de puternice și mi-a spus să plec din casă, la nervi. În acel apartament plateam împreună chiria, el plătea întreținerea total. Eu sunt studentă si nu câștig extraordinar. A ajuns sa îmi reproșeze că eu nu plătesc la întreținere, în condițiile în care toată treaba din casa o făceam eu, iar în ultima săptămână până la salariu tot timpul eu mă ocup de hrană și ce mai trebuia prin casă. Nici farfuria în care mânca nu o spăla. Chiar dacă mi-a spus la nervi, am suferit atât de tare încât am plecat de acolo, urmând ca el să mă caute și să îmi spună că îi pare rău. Eu nu mai suport să fiu cu un bărbat care trebuie să facă totul jumate jumate la bani, iar eu să fac totul, nu mai suport ca el să nu aibă bani niciodată să iesim la un suc, la o cafea, la o pizza. Mereu banii ii baga intr o mașină scumpă care nu e de nasul lui și în casa din provincie, care nu e nici măcar pe numele lui si mă crizez pentru ca știu că el bagă bani acolo si trebuie la final sa împartă cu sora lui. De ziua mea, nu mi-a luat nimic, ca a zis ca nu avea bani, de CRăciun nimic. In schimb, pentru mașină si casa cumpără tot ce e mai scump. I-am tot reproșat pentru ca efectiv nu mi se pare normal sa facă așa, pentru noi doi niciodată să nu fie bani. Aici nu aveam ce sa mâncăm poate, si ma chinuiam sa fac de mâncare din ce aveam și când pleca acasă făcea cumpături de 200 300 de lei. Sunt eu prea materialistă?

Răspuns Apreciat de Editori
| oany a răspuns: