| Ano88 a întrebat:

Bună, de o luna de zile sora mea mai mare a renuntat sa mai vorbeasca cu mine. Tin sa mentionez ca ne-a mai murit o sora intr-un accident de masina.
Ea s-a enervat pe mine pentru ca nu am fost de acord sa se mute cu sotul ei la mama mea, ea e casatorita eu inca sunt studenta… deci daca ea s-ar fi mutat cu el acolo eu numai aveam unde sa dorm. Facultatea o fac in alt oras dar vara merg inapoi acasa. I-am spus ca de ce nu merge la soacra ei, sau sa isi cumpere un apartament in rate…. nu ii pasa deloc de nimeni decat de ea. Casa noastra parinteasca nu e mare, cat sa dorm eu cu mama si cu ea …ma doare foarte tare ce se intampla si nu stiu cum sa procedez. Parca nu intelege ca nu putem sta atatia in casa, ca nu e spatiu… iar eu unde sa plec?
Sotul ei e un imatur, la 36 de ani sta numai pe live.uri pe tik tok si pe ea nici nu o baga in seama. Ea lucreaza si aduce cei mai multi bani. Toata lumea i-a spus dar nu vrea sa inteleaga. Ar trebui sa o las in pace? Poate intr-o zi ma va cauta… ma doare ca mi-am pierdur sora in accident, si ma doare ca nici sora mea pe care o mai am nu mai vrea sa faca parte din viata mea

11 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Este alegerea surorii tale daca nu vrea sa mai vorbeasca cu tine, desi este mai mare pare mult mai imatura decat tine.
In contextul in care i-ai explicat si ar fi trbuit sa inteleaga faptul ca nu aveti un spatiu suficient de locuit in care sa stai tu, mama ta si ea cu sotul ei...
Poti doar sa lasi timpul sa decida, sa vezi peste o perioada daca-i va trece supararea, dupa cum spune o vorba plina de har " rabdarea este o virtute"
Pacat ca treci prin astfel de momente, mai ales ai o sora care a fost ucisa in accident;(

| ioana748 a răspuns: