anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am cunoscut un băiat pe internet, am vorbit foarte mult și peste o lună ia concediu de la serviciu și ar vrea să vină la mine în oraș să petrecem câteva zile împreună. Mai exact să vină la mine în apartament, eu stau în chirie, sunt studentă. Vrem să începem o relație, să ne cunoaștem. O să avem câteva zile la dispoziție pentru a vedea dacă o să fie așa. Întrebarea mea este: credeți că o să vrea să facem sex? Eu nu sunt pregătită încă să fac asta. Sunt și virgină și nu vreau să decurgă totul prea repede. O să dormim în același pat, credeți că o să se poată fără a întreține relații intime? Chiar nu vreau să fac asta acum, sunt hotărâtă. Cum o să îl refuz?

Răspuns Apreciat de Editori
| RoCkKiD a răspuns:

Cred ca este important sa ii zici cum sta treaba inainte sa vina.
Daca vrei ca relatia asta sa ajunga undeva transmite-i si lui mesajul de mai sus.

Daca ii zici cand vine o sa se simta mintit pentru ca exceptand filmele pocaite nu dormi in acelasi pat cu o tipa doar pentru ca esti obosit.

Dupa, in functie de raspunsul lui, te decizi daca il placi destul de mult incat sa o faci sau tii la virginitate mai mult decat la el.

4 răspunsuri:
| Adry05 a răspuns:

A, nu, vine atata drum ca sa jucati table si sa va uitati la Romanii au talent

| RAY a răspuns:

O relatie nu se face pe internet nici nu vad de ce ai sta cu un om cu care vorbesti online,e internet aici e universul ipocriziei,minciuni,flascitati, esti credula o sa te faca si apoi adio, tu stii pe ce nebun dai pe internet omule, esti foarte credula sincer, mai ales ca toti nebuni au accses la internet

| anonim_4396 explică (pentru RAY):

Ai dreptate, sunt de acord cu tine, că e plin internetul de nebuni. Dar el nu este. happy E din Sibiu, lucrează în MApN, îi știu familia, deci nu este nebun, e întreg la cap. Altfel nu mă vedeam cu el. Păi de asta vine, să ne cunoaștem și după vom decide dacă va merge sau nu să avem o relație. Încă nu suntem împreună oficial, doar am vorbit.

| corbulalbrosu a răspuns:

-- Întrebarea mea este: credeți că o să vrea să facem sex?
Raspuns; cel mai probabil DA.
-- Eu nu sunt pregătită încă să fac asta. Sunt și virgină și nu vreau să decurgă totul prea repede.
Raspuns : Ar fi ''cinstit'' sa discutati acest aspect inainte de a ajunge el la tine,
-- O să dormim în același pat, credeți că o să se poată fără a întreține relații intime?
Raspuns : Daca este un tip cu adevarat rational, responsabil si gentelman, atunci bineinteles ca DA
-- Chiar nu vreau să fac asta acum, sunt hotărâtă. Cum o să îl refuz?
Raspuns : Ii spui ca accepti sa practicati doar partide de - petting
Daca va cunoaste/sti dinainte la ce trebuie sa se astepte si va fi de acord sa si accepta conditiile impuse de tine, s-ar putea sa vrea, sa doreasca sa te cunoasca si in realitate. Bafta. Succes. Sanatate!

| mihai69 a răspuns:

Da' numai un pat ai în casă?!?
Cam greu să „doarmă" lângă tine fără să te atingă cu scopul de a obține sex.
Dacă nu vrei - îi spui și e decizia lui dacă ascultă de tine sau nu. Problema ta va fi cum vei reacționa dacă recurge la „șantaj" emoțional.