| patetyk a întrebat:

am si eu o intrebare avand in vedere ca sunt incepator vreau sa stiu daca poate ramane o fata gravida daca faci sex fara prezervativ DAR nu te termini in ea
p. s. doresc raspunsuri serioase

10 răspunsuri:
| raspunz a răspuns:

DA, poate să rămână gravidă, nu ai de unde ști că nu ai scăpat o picătură de lichid care conține spermatozoizi.

| Nuvăsufăr a răspuns:

Nu rămâne.

| MishikiCrisy a răspuns:

Normal ca da! da' chiar ca esti incepator! vezi cum faci sa nu o doara

| BobbyTheOne a răspuns:

Ce atatea detalii si dezbateri laughing)) nu ramane, daca nu te termini inauntruwinking daca stii ca te controlezi si o scoti inainte sa ti dai drumu`...n ai probleme, se numeste metoda coitului intrerupt laughing daca nu esti sigur pe tine, pune ti caciulitawinking

| raspunz a răspuns (pentru BobbyTheOne):

Nu e o metodă sigură, aproape un sfert dintre femeile care folosesc doar metoda asta rămân gravide într-un an.

| BobbyTheOne a răspuns (pentru raspunz):

*** frate eu de 9 ani folosesc metoda asta si n am avut problemewinking

| raspunz a răspuns (pentru BobbyTheOne):

Felicitări. Metoda are sanse mai mari de reusita la bărbații care au mai multă experiență sexuală și au căpătat un oarecare control al ejaculării și știu să se retragă la timp. Adolescenții în primii ani de la începerea vieții sexuale însă nu au acest control. Sunt multe chestii care pot să meargă rău așa că rata de eșec a metodei este una foarte mare, până la 25%, 4% la utilizare perfectă. Ai avut noroc, felicitări!

| Prapacea a răspuns (pentru BobbyTheOne):

Poate ești steril

| BobbyTheOne a răspuns (pentru Prapacea):

laughing) nu suntwinking am...cauzat un avort odata laughing dar nu are nici o legatura cu ce se discutawinking daca stii ce faci nu e panicawinking

| Bogdanel07 a răspuns: