| lauraa10 a întrebat:

Buna! Nici nu stiu daca ceea ce voi scrie aici este o problema sau nu… Sunt fata, am 20 de ani si nu am avut pana acum niciun iubit.Ce sa mai zic…nici primul sarut nu l-am avut macar.
Sunt la medicina in anul 1, dar am si timp liber si sunt destul de sociabila, poate putin timida, dar merg la multe petreceri, am prietene apropiate, sunt draguta cu toata lumea, incerc sa arat mereu bine, nu sunt nici grasa, nici foarte slaba si nu vad sa fie o problema fizicul meu.
Totusi niciodata nu m-a invitat vreun baiat la intalnire si nici nu am avut pe cine sa resping (excluzand dubiosii de arabilaughing ) Inainte de pandemie, cand eram in clasa a 11 a, am avut o interactiune cu un baiat dragut din alta clasa, mi se parea ca ma place dupa petrecerea unei fete, dar nu imi scria niciun mesaj si dupa ce ne-am mai vazut prin scoala, incepea sa ma ignore..si dupa oricum a venit pandemia…
Deci nu stiu, treaba asta ma debusoleaza, ma face sa cred ca nu sunt destul de buna si simt ca eu sunt problema si ca o sa raman singura. Plus ca mama ma intreaba de ce alte fete reusesc sa isi faca prieten si tu nu.
Daca aveti un sfat, e binevenit, am simtit ca daca scriu aici si citesc alti oameni, poate ma mai linistesc pentru ca nu mai tin totul pentru mine.

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Situatia ta are mai mult avantaje, decat dezavantaje.
Cred ca orice baiat viseaza la o fata care e la prima experienta, chiar daca asta vine si cu lipsa de experienta din partea ta.
Relatiile din adolescenta sunt doar incercari, de obicei foarte departe de ceea ce vom realiza ca ne trebuie in viata de adult.
Daca ai viata sociala si esti draguta, nu e nevoie de mai mult. Trebuie doar rabdare, sa apara tipul potrivit, si sa fii deschisa dialogurilor.
Nu uita sa fii si selectiva, ca e plin de dubiosi si tipi ok dar care vor doar aventuri, desi umbla cu vrajeala.
Nu te-a abordat nici un baiat cu care ai prieteni comuni, dupa ce ati participat amandoi la o iesire?