| xcvbg a întrebat:

numele meu este Andrei si sunt elev in clasa 12-a si este o fata din clasa 11 a care imi place foarte mul de ea dar nu i-as spus niciodata pentru ca n am avut ocazia si pentru ca ma cuprind emotiile cand sunt prin preajma ei, bun, ce vreau sa spun e ca de cate ori o vad, ea ma priveste adanc in ochi dar nu imi dau seama ce vrea sa expre ea, adica ma priveste asa, duios.Ea este o fata populara, pe facebook e vedete, dar eu sunt un baiat retras, singuratic, plin de probleme, de stres.Nu prea am grija de parul meu, nu imi fac freza cum isi fac baietii de varsta mea, pur si simplu nu imi pasa, atata timp cat ma spal si miros curat...nu pun pret pe freza, prea putin ma uit in oglinda, doar cand imi rad mustata.Ce inseamna cand fata despre care vorbesc ma priveste mereu frumos in ochi de parca i-ar fi mila de mine, ma priveste lung si parca ii lacrimeaza ochii si se inroseste putin iar eu intorc capul si ma indepartez pentru ca n-am tupe sa vorbesc cu ea.Ca sa nu uit sa spn si asta, noi, eu si ea am vorbit odata a scoala despre multe chestii, eu i-am marturisit niste chestii care nu le-am spus nimanui, doar ei, vorbeam despre ce vom face dupa ce vom termina scoala si alte chestii, ea ma intreba ce imi place mie sa fac in timpul liber iar eu i-am raspuns ca imi place sa ma plimb cu bicicleta,sa alerg,ea imi spunea ca face cursuri de coafor si ca vrea sa se faca coafeza, eu o intrebam daca crede in horoscop si tot felul de chestii si de-atunci n-am mai schimbat nicio vorba, doar buna, ce faci si atat. Oare ea simte ceva pentru mine? As vrea sa cred ca da...

5 răspunsuri:
| neutrino a răspuns:

Spune-mi ca nu este adevarat ca esti in clasa a XII-a, iar ceea ce ne-ai spus este un troll, chiar daca este nereusit. Tu poti crede ce vrei, dar raspunsul la intrebarea ta este nu.

| SkyPilot a răspuns: