anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna seara.Sunt trist, suparat si simt nevoia sa vorbesc cu cineva.Sunt intr-o pauza dintr-o relatie. M-am zbatut pentru relatia asta cu tot sufletul meu, i-am oferit flori aproape zilnic timp de 2 ani, am facut tooot pentru Dumnezeu, sunt obosit dar sufletul tot mi-ar zice sa indur, sa ma zbat,. Precizez ca nu sunt urat ci chiar opusul, sunt student.Am atacuri de panica si tulburari de anxietate din cauza acestei pauze. off

Răspuns Câştigător
| deea27andreea a răspuns:

BUNA
In primul rand as vrea sa iti spun ca stiu cum e sa te simti singur.Si eu trec prin acest sentiment... Nu stiu unde te-a gasit fata aceea dar a fost o fraiera ca nu a stiut sa te aprecieze si sa te tina langa ea. Ce nu as da eu sa intalnesc un baiat asa ca tine si pe deasupra sa ma si iubeasca?
Baieti ca tine cam rar!
Sa nu te schimbi niciodata! O sa iti gasesti sufletul pereche asa cum sper ca mi se va intampla si mie.
As vrea sa mai vorbim asa ca iti las id-ul meu : deea_dulcika_pisy, tu vei decide daca vrei sa mai vorbesti cu mine(eu sper ca vei vrea).
Noapte buna si vise placute! :*

Cu mult drag,
Andreea,
un suflet care sufera,
un suflet zdrobit...

| SufletBunDarDegeaba a răspuns (pentru deea27andreea):

Desigur.sper sa fie bine

7 răspunsuri:
| Nextone a răspuns:

Stiu ca iti este greu, eu zic sa mai astepti putin deoarece uneori pauzele sunt chiar bune.Eu am avut o relatie de aproape 3 ani...in care am suferit m-am zbatut sa fie bine dar degeaba si pana la urma ne-am despartit...eu am luat decizia asta deoarece ma insela, a fost cumplit dar am trecut peste mi-am recapatat prietenii si imi era bine, dar de 2 saptamani ne-am impacat si vreau sa iti zic ca e mai bine,comunicam mai mult si el si-a dat seama ce a pierdut, poate ca nici eu nu am facut bine ca l-am iertat dupa tot ce a fost dar inima nu are ratiune. Poti insa si sa vorbesti cu ea si sa luati o hotarare, dar eu zic sa ii mai dai timp deoarece asa isi va da seama de multe lucruri.