| maria232 a întrebat:

Am o intrebatr: daca prietena mea a ramas insarcinata, si este minora, iar prietenul ei este major, poate face avort?(daca se poate, niste simptome ale sarcinii, va rog).
Astept raspunsuri, mltumesc!

Răspuns Câştigător
| user1234554321 a răspuns:

Nu poate face avort fara semnatura unuia din tutori legali parinti.
simptome sunt : greturi ameteli obosita si somnoroasa tot timpul varsaturi la unele cauri nu mai esti bolnava din moment ce esti insarcinata numai dupa ce nasti esti bolnava 6 saptamani.ii doresc mult noroc prietenei tale
daca a ramas insarcinata aseara sunt medicamente de 74 de ore ce sa pot lua dar sunt scumpe 80 de lei. succes funda?

5 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Poate sa faca dar va avea probleme cand vor afla parintii ei si daca fac plangere catre pedofil va fi bagat la parnaie ani grei.

ÉrotiqueConseils
| ÉrotiqueConseils a răspuns:

Nu, nu poate face avort fără acordul părinților, fiindcă se supune unor riscuri în momentul în care acceptă întreruperea de sarcină, iar prietenul ei nu are cum să răspundă de ea legal.
Printre simptomele de sarcină se numără : grețurile matinale, micțiunile frecvente, sensibilitate la mirosuri puternice, întârzierea menstruației, etc., etc.
Baftă!

ÉrotiqueConseils
| ÉrotiqueConseils a răspuns:

Cristina,
"Medicamentele" despre care vorbești tu, nu se iau după 74 de ore, ci după maxim 72 ore. Prețul diferă de la oraș la oraș, și de la farmacie la farmacie. Variază între 50-80 lei, și este recomandat să meargă întâi la medicul ginecolog ca să-i prescrie pilula de a II-a zi (contracepția de urgență).

| AnnaS98 a răspuns:

Simptome: greturi, ameteli, stare de rau, somnolenta, dureri in abdomenul inferior. nu poate face avort daca ea nu e majora. funda?

| kiko_3973 a răspuns: