anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU!

Sa incep cu inceputul, am 23 de ani si nu am relatie, sunt bine plan financiar, lucrez ca si agent de turism si am vizitat cateva tari deoarece imi plac calatoriile, am locuit in strainantate pana la varsta de 19 ani dupa care am revenit in Romania, Problema este in felul urmator, nu reusesc sa imi gasesc o prietena, mai exact sa-mi fac o relatie, am mai vorbit cu fete, am iesit ba chiar am avut o relatie sa zic asa de 6 luni, am un grup de prieteni insa prin ei pana acum nu am reusit sa intalnesc o fata, am vorbit si m-am vazut cu o fata foarte draguta insa ea injura mult si avea un stil de viata care nu corespunde cu ce vreau eu, multe fete au zis ca sunt dragut dar eu cred ca pur si simplu inca nu am avut inca noroc sa gasesc pe cineva pana la 23 de ani, cineva cu care sa ma potrivesc, voi ce spuneti? Unde ar trebui sa caut? Sau ce ar trebui sa fac ca sa am mai multe sanse? Stiu ca o sa ziceti ca vine cand te astepti mai putin insa parca nu mai vine laughing) Chestia e ca nu vreau sa ajung la 30 singur si debusolat. Da ies si in cluburi si la distractii insa tot nu merge laughing) Astept parerile voastre. Respect happy

4 răspunsuri:
| Xox0 a răspuns:

Ai abia 23 de ani.
Cauta pe aplicatii de dating. In viata reala, incearca sa cunosti fete, sa flirtezi si poate duce undeva.

| Willis a răspuns:

Tu ești cheia, broaște sunt duium, sau butuci...
Înțelegi tu.
Trebuie să faci primul pas, și să cunoști până găsești cum vrei.
Altfel e multă teorie.

| dullcat a răspuns (pentru Willis):

Si chei exista cu duiumul, ti le faci pentru cativa lei, deci mai bine sa renunti la astfel de metafore penibile.

| KingOoO a răspuns:

Eu am aproape 27 si sunt cam tot singur. Si totusi iti dau un sfat. Trebuie sa fi nesimtit si gentleman intr-un cuvant.
Cu bunatatea nu merge la femei.

Spun singur pentru ca am gasit o fata cu care sunt oarecum impreuna.
Facem multe lucruri la comun dar oficial nu suntem impreuna.