| RoxanaRxm a întrebat:

Buna, vreau sa fac o operatie de marire de sani ( implant mamar ) in Turcia. Daca a facut cineva procedura as dori recomandari, medici, spital, etc.

9 răspunsuri:
| Stonehard a răspuns:

De ce neaparat Turcia? Sunt multe clinici si la noi...Cluj, Bucuresti...La Cluj chiar cunosc un doctor care are clinica privata si face operatii de genu.

| RoxanaRxm explică (pentru Stonehard):

Buna. Ai putea te rog sa imi dai mai mulde detalii. Stiu ca in Turcia sunt cei mai buni medici, dar as face procedura si in tara daca as cunoaste pe cineva bun.

| Stonehard a răspuns (pentru RoxanaRxm):

Marius Pruna este domnul doctor, si face interventii la Cluj.

| MadalinMirelMacovei a răspuns:

Operația de mărire a sânilor (implant mamar) este o procedură chirurgicală care implică introducerea unor implanturi sub țesutul mamar pentru a-i mări volumul. În Turcia, există mai mulți medici și clinici care oferă această procedură.

Este important să țineți cont de următoarele lucruri înainte de a face o operație de mărire a sânilor în Turcia:

Verificați dacă medicul este licențiat și are experiență în realizarea acestei proceduri. Căutați recomandări de la alți pacienți sau citiți recenziile online.

Verificați dacă spitalul sau clinica unde se va face operația are licența necesară și este acreditat pentru a realiza această procedură.

Discutați cu medicul despre opțiunile de implant, cum ar fi forma, mărimea și tipul de implant, și asigurați-vă că sunteți de acord cu recomandările medicului.

Discutați cu medicul despre riscurile și posibilele complicații ale procedurii, precum și despre perioada de recuperare.

Asigurați-vă că aveți o asigurare medicală sau o sursă de finanțare adecvată pentru a plăti pentru operație și orice posibile complicații.