| anonimusmus a întrebat:

Sunt incepator, am 16 ani, iar ieri, eu si prietena mea am facut o pentru prima data, fiind amandoi virgini. Vreau sa mentionez ca prima data pusesem prezervativul pe partea opuse celei care trebuia. Dupa l am schimbat pe cealalta parte, avand putin lichid preejaculator. Care este riscul sa ramana insarcinata tinand cont ca era in prima zi dupa menstruatie si a avut loc o singura penetrare fara ruperea himenului?

4 răspunsuri:
| corbulalbrosu a răspuns: