| elenaganea a întrebat:

Buna ziua!
Sunt studenta si am 20 de ani. Tin sa mentionez ca recent am incheiat o relatie de 2 ani, fiind virgina.
Actualul meu prieten are 23 de ani si nu pot sa spun ca simt cine stie ce fluturasi in stomac(sa fim seriosi. dragoste ca-n filme si carti de austen,mai rar exista,o relatie trebuie construita).Lui ii este frica sa nu pateasca ca fostul si a tinut sa mentioneze ca nici un an nu va astepta. Iesim in acelasi grup de prieteni,il cunosc de mai multa vreme,suntem impreuna de o luna,imi cunoaste parintii si eu pe ai lui,imi face surprize placute(flori/bomboane etc.),gatim impreuna,dormim impreuna uneori,ne intelegem foarte bine cu exceptia acestui fapt legat de sex.
O luna mi se pare putin si am ajuns sa ma simt grabita tot timpul si stresata din cauza acestui fapt. Am discutat de mai multe ori aceasta problema,dar fara prea mult succes. El este si o persoana mai timida,la modul ca nu vorbeste foarte mult si nu isi exprima sentimentele verbal prea mult. Chiar nu am idee cum sa mai abordez problema.
Nu ma simt psihic pregatita pentru acest pas,iar el are impresia ca numai faptele conteaza intr-o relatie,avand in vedere ca asta e cea mai lunga relatie a lui.
Nu as vrea sa-l pierd, dar nici nu pot face pasul acesta acum.
Multumesc!

Răspuns Câştigător
| mihai69 a răspuns:

Atunci, dacă din punct de vedere sexual el (momentan) e cât de cât satisfăcut, înseamnă că există o problemă de comunicare între voi. Și nici asta nu e bine.
Spune-i clar să nu mai insiste; dacă știe să se poarte și să-ți câștige încrederea și dragostea, va primi și ce așteaptă. Dar altfel, degeaba te presează, obține doar contrariul.

6 răspunsuri:
| RAY a răspuns: