anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bunaseara tuturor. Ma numesc alin si am 16 ani. Sunt combinat cu o fata care tin sa mentionez ca nu mai e virgina. Cu fata asta am facut diferite lucruri dar ne-am limitat la orale. Duminica care vine este ziua ei si m-a invitat sa ies cu ea la cinema si a început sa bata tot fel de apropouri ca de exemplu ca ea a prins încredere în mine si ca vrea sa o facem. Eu, deoarece sunt începător in domeniu, îmi e cam frica sincer sa nu o las însărcinată. Îmi e frica ca prezervativul sa nu fie spart. Va rog sa îmi raspundeti la biste întrebări care m-ar putea ajuta sa infrunt mai bine actul sexual. Tin sa precizez ca penisul meu are 17cm lungime si 14cm circumferința. E destul sa o "satisfac"? Doare prima data? Nici nu ma gândesc sa o fac fără prezervativ, dar cum controlez ca acesta sa nu fie spart dar fără sa mă fac de rusine in fata ei? Daca fac sex prima dată cu prezervativ, mă dezvirginez sau nu? Când ma duc in farmacie, nu stiu cum sa cer prezervative. Adica, sunt anumite masuri sau se adaptează după penis? Va rog frumos sa fiti serios in legatura cu răspunsurile

13 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Lasă sexul pentru cind esti 100% pregătit si tu si ea, c am după nuntă ce zici?

| RAY a răspuns:

14cm circumferința? asta chiar e culmea, in loc sa te lauzi aiurea sti prea bine ca nu ai atata de ce minti, e aiurea noi ajutam da fi naibi sincer ce castigi ca radem de tine?

| AnnaaaMaria a răspuns:

Nu vreau să râd de tine, dar cum să ai circumferința de 14 cm? rolling on the floor

| Phini a răspuns (pentru AnnaaaMaria):

Ai pus punctul pe I rolling on the floor

| Aron98 a răspuns (pentru AnnaaaMaria):

De ce intrebi asta?

| epurasu a răspuns (pentru AnnaaaMaria):

Da e de crezut 14 cm circunferinta! atentie nu e vorba de diamatru!

| Aron98 a răspuns (pentru epurasu):

Tocmai. Ai putea te rog sa ma lamuresti dand un raspuns si la intrebarile celalate?

| AnnaaaMaria a răspuns (pentru Aron98):