| DaliiLa a întrebat:

Cum ati caracteriza voi fata/femeia perfecta?

32 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sinceritate,fidelitate,incredere,gindire logica.Nu aspectul conteaza cel mai mult ci cum gindeste.Mult noroc.

| Alex4LighT a răspuns:

Imposibil de caracterizat, ar fi.

Răspuns utilizator avertizat
| Gur1tza a răspuns:

Nu exista femeie sau barbat perfect! doar D-zeu e perfect!

| DaliiLa explică (pentru Iepurashverdecusuvitenegre):

Ma mir ca stii tu iq-ul meu, nu prea cred ca îti imaginezi, dar sunt cel mai bun elev pe scoala.
Si stai linitstit/a, nu învat în România, ci la Bruxelles!
Si întrebarea nu prea e din partea mea, ci din partea unei colege. care nu are cont!
Nici nu vad de ce ai mai raspuns, pentru ca raspunsul tau este pur si simplu INUTIL! big grin

| DaliiLa explică (pentru Gur1tza):

Foarte frumos supus!

| Gur1tza a răspuns (pentru DaliiLa):

Daca tot ai pus intrebarea asta si nu ti.a placut raspunsul meu sad..., poti sa-mi spui tu cum arata femeia / fata perfecta? big grin

| Patryck2012 a răspuns:

E imposibil sa fie fata/baiat ideal.adica fiecare om e ideal in felu sau.da eu asa karacterizao ca pe o fata draguta sa nu fie timida sa fie ca intotdeauna sa ai ce vorbi cu ea.grijulie atenta.si care sa zimbeasca mai deswinking mult noroc!

Răspuns utilizator avertizat
| DaliiLa explică (pentru Gur1tza):

Dar nu am zis-o la misto.
Sincer mi s-a parut frumos spus!

| DaliiLa explică (pentru Iepurashverdecusuvitenegre):

Pai tocmai pentru ca fiecare are standardele lui am pus întrebarea, care apropoo, o prietena m-a pus sa o punwinking
Vroiam sa vad pereri diferite!

| Gur1tza a răspuns (pentru DaliiLa):

Ok. ma bucur! :* asa...si pentru iepurashverdecusuvitenegre mai bine sa te uiti tu la ce scrii! daca tot te crezi inteligent/a! (a intreba o intrebare) cat de corect e sa spui asa? laughing

Răspuns utilizator avertizat
| DaliiLa explică (pentru Iepurashverdecusuvitenegre):