| DaliiLa a întrebat:

Cum ati caracteriza voi fata/femeia perfecta?

32 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sinceritate,fidelitate,incredere,gindire logica.Nu aspectul conteaza cel mai mult ci cum gindeste.Mult noroc.

| Alex4LighT a răspuns:

Imposibil de caracterizat, ar fi.

Răspuns utilizator avertizat
| Gur1tza a răspuns:

Nu exista femeie sau barbat perfect! doar D-zeu e perfect!

| DaliiLa explică (pentru Iepurashverdecusuvitenegre):

Ma mir ca stii tu iq-ul meu, nu prea cred ca îti imaginezi, dar sunt cel mai bun elev pe scoala.
Si stai linitstit/a, nu învat în România, ci la Bruxelles!
Si întrebarea nu prea e din partea mea, ci din partea unei colege. care nu are cont!
Nici nu vad de ce ai mai raspuns, pentru ca raspunsul tau este pur si simplu INUTIL! big grin

| DaliiLa explică (pentru Gur1tza):

Foarte frumos supus!

| Gur1tza a răspuns (pentru DaliiLa):

Daca tot ai pus intrebarea asta si nu ti.a placut raspunsul meu sad..., poti sa-mi spui tu cum arata femeia / fata perfecta? big grin

| Patryck2012 a răspuns:

E imposibil sa fie fata/baiat ideal.adica fiecare om e ideal in felu sau.da eu asa karacterizao ca pe o fata draguta sa nu fie timida sa fie ca intotdeauna sa ai ce vorbi cu ea.grijulie atenta.si care sa zimbeasca mai deswinking mult noroc!

Răspuns utilizator avertizat
| DaliiLa explică (pentru Gur1tza):

Dar nu am zis-o la misto.
Sincer mi s-a parut frumos spus!

| DaliiLa explică (pentru Iepurashverdecusuvitenegre):

Pai tocmai pentru ca fiecare are standardele lui am pus întrebarea, care apropoo, o prietena m-a pus sa o punwinking
Vroiam sa vad pereri diferite!

| Gur1tza a răspuns (pentru DaliiLa):

Ok. ma bucur! :* asa...si pentru iepurashverdecusuvitenegre mai bine sa te uiti tu la ce scrii! daca tot te crezi inteligent/a! (a intreba o intrebare) cat de corect e sa spui asa? laughing

Răspuns utilizator avertizat
| DaliiLa explică (pentru Iepurashverdecusuvitenegre):

Mai. daca ai chef de vorba, du-te pe chat! Nu pe un site cu întrebariwinking!

Răspuns utilizator avertizat
| Mann02 a răspuns (pentru DaliiLa):

Prima data cand am vazut intrebarea am vrut sa iti raspund dar am citit pe aici raspunsurile si am vazut ca ai dar replica cuiva care probabil a facut o gluma. De aici am concluzionat ca dupa felul de a raspunde ai iq mai mic decat numarul de la papucul tau (FETELE POARTA PAPUCI MICI IN GENERAL, UNLESS YOURE A HAIRY YETI) iar in legatura cu scoala, sa stii ca in Romania scoala este mai grea ca in majoritatea tarilor dimprejur datorita faptului ca in scoala generala se baga multe materii care iti sunt inutile ( si care iti trag in jos media apropo de prima LAUDA pe scoala) iar la facultati vin oameni din strainatate, ceea ce inseamna ca nu suntem noi chiar asa de joc din punctul asta de vedere. Cred ca si de la ora de exprimare in limba romana ai lipsit, eu as fi folosit o expresie mai putin de lemn (cum ar fi, "am cea mai mare medie a notelor la nivelul intregii scoli").
P.S. : nu exista omul perfect, daca ar fi sa iti raspunda lumea ai gasi foarte multe raspunsuri diferite, pentru ca fiecaruia ii trebuie o persoana CONSIDERATA "perfecta", dar asta nu face persoana respectiva perfecta pentru alti oameni, exact ca si cum o piesa de puzzle nu se potriveste in mai mult de 1 loc in acel puzzle happy

| Liquor a răspuns:

Prietenul meu e langa mine, si m-a rugat sa postez un raspuns din partea lui care suna cam asa:
femeia perfecta pentru toata lumea, nu exista, dar femeia perfecta doar pentru un barbat exista, aceea e persoana iubita, persoana langa care adora sa isi petreaca timpul, persoana care oricat ar gresii, ai iubio.si oricat de urata, grasa, stramba ar fi, ai vedea-o cea mai frumoasa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

O fată bună cu intenții rele...

| Alex a răspuns:

Sa fie egala cu mine in toate puncturile de vedere. Sa fie desteapta, inteligenta, manierata, de treaba, de gasca, vorbareata, sincera, fidela, educata, cuminte, curajoasa, corecta, cinstita. Sa nu aiba fite si figuri. Sa aiba bunului simt si capul pe umeri. Sa inteleaga situatia financiara a baiatului si sa faca cinste baiatului cand are bani pentru amandoi. Sa se comporte frumos cu oamnenii importanti din viata noastra (parintii, cei mai buni prietenii, rude, etc.) Daca ea oberva o problema de cuplu si el nu observa, trebuie sa zica baiatului ca sa se rezolve problema. Sa nu se supere la glume. Ma refer la glume bune, nu proaste. Sa nu fie pitipoanca, materialista, profitoare, mincinoasa, proasta, hoata. Ma atrage cel mai mult personalitatea ei. Sa nu faca lucruri rele, anormale si ilegale. Fiecare are calitatile si defectele lui. Nimeni nu-i perfect. Trebuie sa aceptam calitatile si defectele sufletului-pereche. Sa nu sufera de obezitate. Sa nu aiba infecti cu transmitere sexuala (boli cu transmitere sexuala).

| Kramerwalt a răspuns:

Daca eu iubesc o fata o consider perfecta(iubirea creeaza perfectiune)la o fata ma atrage in special inteligenta ei, comportamentul etc.si nu e prosteasca intrebarea!

| SpeedyRA a răspuns:

Desteapta, glumeata / simtul umorui/ cuminte/ frumusica

| DaliiLa explică (pentru Mann02):

Mai, logic ca am lipsit de la ora de româna, cum vrei sa învat româna în Belgia straight face
Si daca ai vedea notele mele, nu ai mai comenta despre iq-il meuwinking
Si nu vad de ce îti dai cu parerea despre sistemul nostru de învatamânt, pentru ca sincer, asta este ceva ce toata prostimea spune, fara a avea cea mai vaga idee de sistemul nostru big grin
Si ma repet, tocmai pareri diferite si astept-am.

| DaliiLa explică (pentru Liquor):

Eu cred ca raspunsul prietenului tau era si într-un fel o declaratie pentru tinee big grin
Ma bucur ca mai exista si astfel de baieti, care stiu sa mai spuna si lucruri profundee love struck
Sa va tsinaa muult de toot :*

| alex16tm a răspuns:

Virgina

| Mann02 a răspuns (pentru DaliiLa):

Ce note tu fata, trebuie sa imi povestesti despre materia principala de profil pe care o ai, sa vad cat de bine o cunosti, pe urma celelalte la care ai notele de 10. Cu caietul si fituica in banca se poate lua 10 pe linie (si nu ma intereseaza daca ai copiat sau nu). Pe clasa a 6-a sau a 7-a cat ii fi tu daca scrie adevarul la data nasterii pe profil, e cam usor sa obtii note mari cu putina munca, eu cand eram pe clasa a 8-a ma plimbam si reparam pc-uri prin scoala mai mult decat eram la ore pentru ca asta e hobby-ul meu si am terminat cu peste 9, 5 asa ca parerea mea despre iq-ul tau ramane neschimbata... faptul ca vorbesti in felul in care vorbesti adauga o steluta la ce am spus mai sus, lauda de sine nu miroase a bine ( P.S faptul ca eu ti-am spus cu ce medie am terminat nu inseamna ca ma laud ci doar ti-am spus ca se poate face lucrul ala relativ usor fara sa ai iq mare, intelegi tu unde bat sigur, ca ai iq laughing )
A, si nu te repeta, ca o sa ai sentimente de deja vu.winking
P.S: se scrie "asteptam" fara cratimabatting eyelashes

| DaliiLa explică (pentru Mann02):

Daca vrei, îti dau si eu lectii de franceza, la care ma pricep mai bine decât profesorii.
Si pe bune, am exact aceeasi parere despre iq-ul tauwinking
Te rog, nu mai apsa pe raspunde, pentru ca esti deja plictisitor/plictisitoare big grin
Am lucruri mai bune de facut decât sa-ti raspund tie, eu nu am învatat româna gramatical, pur si simplu o vorbesc acasa cu familia, pentru ca eu de la 5 ani nu am mai stat în România (exceptând vacantele de vara big grin )
Se pare ca stii numai sa critici oamenii, o persoana cu bun simt nu cred ca ar face asta!
Si n-ai decât daca vrei sa apesi pe raspunde si sa ma insulti cât vrei, dar daca ai fi putin mai matur/a, ceea ce ar trebui, având în vedere diferenta de vârtsa, nu te-ai certa cu un copil de 12 ani si 3/4

| Mann02 a răspuns (pentru DaliiLa):

Failed laughing daca erai mai desteapta nu mai apasai tu pe "raspunde"... dar te-a ros sa cauti niste argumente ratate care oricum sunt deja combatute de ce am scris mai sus...
P.S - nu ma intereseaza franceza, pentru mine valoreaza putin din moment ce se foloseste Engleza pe plan mondial, inclusiv in franta happy

| DaliiLa explică (pentru Mann02):

Si totusi hai sa zicem ca sunt proasta si mica,
Dar tu. cât de destept poti fi ca sa te certi cu un copil!?
Si faza cu franceza era mai mult o expresie decât o întrebare.
Si nu îmi bat capul, îmi bat capul cu alte lucruri mai bune decât un psihopat care se cearta cu copiii pe un site de întrebari, constientizeaza si tu faptul ca esti mai mare, si mai matur decât mine (sau cel putin asa ar trebui)! big grin

| Mann02 a răspuns (pentru DaliiLa):

Inainte sa fiu eu prost pentru ca ma contrazic cu tine trebuia sa fii tu desteapta sa nu te contrazici cu cineva mai invarsta decat tine. Ti-am raspuns la intrebare iar tu trebuia sa taci pentru ca sunt mai mare decat tine, nu? laughing
Nu iti bati capul dar iti bati capul sau ce voiai sa zici? rolling on the floor
Il stii pe tipul ala de pe youtube care spunea ca aici nu vrea se razbune, el vrea sa se razbune pentru etc... laughing, ceva de genul ai spus si tu...
Nu ma cert cu tine, si ca sa fac un mic rezumat voiam sa iti bag in cap urmatoarele idei:
1) Nu ai iq mare daca ai note mari la scoala in clasa a 6-a neaparat.
2) Nu te lauzi cu iq-ul tau daca ai iq mare.(asta este un paradox)
Bafta in continuare, sa imi trimiti PM cand ajungi la facultatea de arhitectura sau automatica si termini cu 10. winking... atunci mai vorbim despre iq si multa munca happy

| Liquor a răspuns (pentru DaliiLa):

Ne tine de 3 ani. mersi mult:* pupici.

Întrebări similare