| FloriGn2 a întrebat:

Daca am facut un test timpuriu inainte cu 6 zile de întârzierea menstruatiei, adica cu 5 zile inainte de data la care ar trebuie sa-mi vina, iar rezultatul a fost negativ…, credeti ca sunt sanse de o sarcina?

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Da, sunt sanse, fiindca testele facute atat de devreme sunt irelevante, hormonul gravidiei apare in urina dupa 3 saptamani de la fecundare.

| FloriGn2 explică (pentru Violleta2022):

Si atunci de ce mai sunt facute aceste teste? tin sa precizez ca nu am avut contact sexual ci doar o "frecare" in zona clitorisului iar partenerul meu sustine ca nu si ar fi dat drumu, tin sa menționez ca la cateva secunde dupa ce a luat o din zona clitorisului a ejaculat..nu stiu care ar fi sansele de o sarcina, sunt putin stresata caci nu-mi doresc copii

| sofisis a răspuns (pentru FloriGn2):

Testele sunt facute ca sa aflii daca esti insarcinata dar trebuie facute la timpul corect. Nu sunt facute ca sa ghiceasca in stele inainte ca procesul chimic sa se intample.
Nu cred ca este cazul la tine de sarcina dar pentru ca vad ca esti foarte stresata de acest risc, iti recomand ori o metoda de contraceptie ori sa nu mai practici petting de genul acesta.

| Violleta2022 a răspuns (pentru FloriGn2):

Testele alea sunt pentru cele disperate, care nu mai au rabdare sa astepte, ca oricum vor repeta testul dupa alte zile si abia atunci vad realitatea.


Pe viitor, daca nu vrei sa ai vreun accident sa ramai gravida, nu mai accepta ca baiatul sa-si puna penisul pe clitorisul tau, ca poate avea sperma pe teava care se poate scurge in vagin. Apoi, riscul este imens sa-l scape in vagin, chiar si 1 cm... asdar joaca asta trebuie sa inceteze, daca nu vreti sa ramai insarcinata la varsta asta.

| FloriGn2 explică (pentru Violleta2022):

Am inteles, va multumesc