| Sophia1989 a întrebat:

In cazul in care folosesti anticonceptionale si ti s-a introdus degetul in vagin cu sperma exista un minim risc de sarcina?

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Si-au facut efectul, dar sunt mai multe efecte adverse la contraceptivele monofazice

13 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Exista un risc extrem de mic, in jur de 0, 5%, daca anticonceptionalele sunt prescrise de medic si sunt luate corect.

| Sophia1989 explică (pentru Brigaela):

Sunt prescrise de medic... doar ca saptamana asta alt medic mi-a sugerat schimbarea lor. desorelle este monofazic si mi s-a spus ca va trebui sa iau unul trifazic. acestea imi vor fi prescrise dupa analize. e posibil ca celelalte sa nu isi fi facut efectul?

| Sophia1989 explică (pentru Brigaela):

Multumesc frumos... as fi incantata sa putem vorbi si pe messenger.

| Brigaela a răspuns (pentru Sophia1989):

Nu am ID de YM si nu folosesc niciodata acest program.

| Sophia1989 explică (pentru Brigaela):

Inteleg... scuze... mi-ai parut o persoana foarte informata. mie sincer nu prea imi plac siturile astea publice

| Brigaela a răspuns (pentru Sophia1989):

Imi poti scrie aici in privat. Nu ai de ce sa-ti ceri scuze, nu aveai de unde stii ca nu folosesc YM. Sunt medic, poate de aceea sunt informata

| Sophia1989 explică (pentru Brigaela):

Cum pot sa iti scriu privat? sincer nu imi place sa imi expun viata privata pe tava. asa as putea sa iti spun mai multe.

| Sophia1989 explică (pentru Brigaela):

As dori sa pot sa iti expun mai multe. poate asa o sa pot sa ma exprim ma liber

| Brigaela a răspuns (pentru Sophia1989):

Da click pe numele meu si o sa te duca la profilul meu. Sub poza este un link: trimite mesaj. Apasa acolo si vei avea un formular de pe care imi poti trimite un mesaj pe care il voi putea vedea doar eu

| Brigaela a răspuns (pentru Sophia1989):

Si-au facut efectul, dar sunt mai multe efecte adverse la contraceptivele monofazice

| Dash a răspuns:

Nu