anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ma simt foarte prost, o fata cu care fac sex zicea ca cei cu care a facut-o i-au oferit placere mai mare si ca o aveau mai mare, eu am masurat-o si o am de 13 cm, a zis ca eu o am ce a mai mica dintre toti, e din cauza ca sunt grasut? Am si un strat adipos de grasime la baza penisului si picioarele sunt grase si am si burta, sunt si incepator legat de sex doar cu ea am facut si am facut doar de 8 ori maxim cu ea.

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Daca nu te respecta si nu e multumita de tine zic sa cauti pe cineva care va fi multumit. Lasa sa gaseasca pe cineva potrivit pentru ea, cine stie ce standarde are.

| Iulian101820 a răspuns:

Stai linistit, nu-ti face griji. Poti satisface o fata mai bine cu un penis de 13 cm decat unul de 19-20

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Nu e din cauza ta e din cauza ei ca e bătuta în cap asa s nimfomanele numai cu maciuci de negro sunt satisfăcute eu dacă as fi în locul tău nici nu i as mai fi oferit atenție pe ea probabil o interesează mărimea de jos decât nivelul inteligentei

| RandomPie113 a răspuns:

Buna cati ani ai

| Marius22222222222 a răspuns:

Se mai intampla

| corbulalbrosu a răspuns:

Daca a acceptat sa o faca de 8 ori cu tine, inseamna ca totusi i-a facut placere intr-o anumita masura sexul practicat de tine. big grin

| mgtow a răspuns:

Trebuia sa-i zici ca e puşlama cu km acumulati