| tasica a întrebat:

Salut,am 19 ani si sunt student.
Am o relație de 1 an cu o colega de facultate. In luna decembrie m-am purtat un pic indiferent față de ea. Acum o saptamana mi-a spus că s-a săturat de gelozie si ca vrea o pauza de cateva zile sa se gândească daca mai continuăm. Am continuat relația dar imi pare ca e un pic distanta,nu mult, mai mereu e stresata obosita si imi spune ca ii e rau. Ma gândeam ca e din cauza sesiunii si problemelor de acasa. Aseară i-am cerut telefonul sa ma joc 3 4 minute pe el dar a spus că nu mi-l da pentru ca nu are niste conversații cu o prietena si etc...
Sincer imi da de gandit comportamentul ei. Mulțumesc

Răspuns Apreciat de Editori
| MGEORGESCU a răspuns:

Buna! Cum tie iti da de gandit comportamentul ei de acum asa i-a dat de gandit si ei indiferenta ta de acum o luna, cam cum crezi ca s-a simtit ea cand a vazut ca te cam doare in tenisi de ea? Bine cu siguranta nu i-a venit, si cred ca nici acum nu si-a revenit complet din toata faza aia, e mai mult decat normal sa te tina la distanta, e normal sa nu-ti dea acces la telefonul ei, etc, e atat de normal totul pentru ca ea si-a pierdut din increderea pe care o avea in tine. Cu toate ca ati ales sa mai dati o sansa relatiei voastre asta nu inseamna ca faptele consumate s-au sters, asta nu inseamna ca ea a uitat, asta nu inseamna ca pe ea n-o mai doare, asta inseamna ca intre voi este un nod pe care l-ati legat cand ati decis sa mergi mai departe, si e deranjant pentru ca cel putin aparent tu nu contribui cu nimic pentru a-l dimuna. Sfatul meu e sa incerci sa nu-i cauti ei vina si tie scuze, vina e intotdeauna amandurora dar nu in procent egal, asa ca daca tie iti pasa de ea fa cumva si adu-o mai aproape de tine prin gesturi frumoase, nu prin gelozii. Succes!

8 răspunsuri:
| MarianWLF a răspuns:

Te-ai purtat indiferent si acum te miri cum se poarta cu tine? Ce dilema. -_-

| RAY a răspuns: