| nuconteaza_8932 a întrebat:

Salut deci va implor sa ma ajutati sunt intr-o situatie groaznica este vb de familia mea__eu am 16 ani mi-e rusine sa recunosc dar parintii mei sunt alcoolici adica asa consider eu_nu stiu precis daca este asa adica daca au ajuns in asa situatie(nu sunt medic)_cind m-am nascut tot era normal mama avea 3 mese la piata cu propiile ei vinzatoare tata lucra la o firma de gaze__apoi nu stiu ce sa intimplat adica nu pot sa stiu in fine rezultat este ca mama sia pierdut afacerea(am inteles ca vinzatoarele au furato la maxim cit a stat ea cu mine)__pe atunci eram in clasa superioara a orasului adica toti oamenii bogati ne cunosteai etc__acum mama bea in continuu nu este zi sa nu fie in stare de ebrietate tata la fel __mama nu lucreaza tata tot lucreaza la vechea munca de gaze primeste bisinor si traim din salariu tatalui dar el bea la fel ca si mami dar din pacate de duce si la lucru beat desi are o munca extrem de periculoasa el raspuns de oras__de la o vreme la lucru il ameninteaza cu concedierea din cauza alcoolului ___se cearta mereu ma numesc in fel de fel "catea"__panarama desi am 16 sunt virgina acasa nu mai tirziu de 9 10 etc__nu mai pot beau in continuu ei in fiecare zi sunt beti ___numai tata cind este la serviciu se mai retine in rest sunt zile de ex: 4 5 ori pe luna sa fie treji nu va imaginati ce bucurie este pentru mine ma sint de parca as fi in al 9 cer de fericire______insa iar de la inceput o iau uneori se ajunge cu vesela stricata ba chiar cu politie__nu mai pot am impresia ca este peste puterile mele___ft des ma gindesc la sinucidere sincer nu mai pot nici nu pot sa va explic ajutati-ma va rog dau sh funda si voturi numai ajutati-mamie frica ca nu boi rezista si intr-o zi chiar voi face acel pas (((((((((((((((((( scuze de categorie dar e cea mai populata

9 răspunsuri:
| Libelle a răspuns: