anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut TPU!
O să încep prin a spune că am 20 de ani și sunt super atras sexual de femeile între 30 și 45 de ani. Momentan sunt student în Cluj Napoca și tot vreau să îmi găsesc o aventură cu o "cougar" din asta însă nu știu unde aș putea să o găsesc. E imposibil să nu existe doamne mature cu fetishuri de a o face cu bărbați mai tineri. laughing) Aveți ceva păreri sau sugestii? Poate din experiența personală, ar ajuta.

Răspuns Câştigător
| Alexandra9998386 a răspuns:

Tinder, selectezi varsta si boom.

| 91Bogdan91 a răspuns (pentru Alexandra9998386):

Well, mă mir că nu m-am gândit la asta laughing))

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Se gasesc destule la intrarea si iesirea din oras.
Doar sa te deplasezi acolo si gasesti atat tinere cat si mai "mature".

| Jany123Jane a răspuns:

Pacat de tine daca vrei un trup batran in pat. Si nu doar trup, ci si minte! Iti dai seama ca nu o ganditi la fel, iar tu cam vei fi fortat sa te maturizezi din timp. Zic si eu, cine stie... poate e vreo chestie de moment. Si mie imi placeau barbatii mai batrani, dar mi-am dat seama ca tot cu unu' tanar ma simt mai bine. Aia batrani sunt cam morti. Dar na, cauta si tu pe Facebook, sunt multe care vor tinerei.

| 91Bogdan91 a răspuns (pentru Jany123Jane):

E mai mult o chestie de curiozitate, cum bănuiesc că a fost și în cazul tău.

| Jany123Jane a răspuns (pentru 91Bogdan91):

Dar eu nu am facut nimic cu ei. Doar am vorbit pe ig, Facebook, si erau din alte tari laughing)

| 91Bogdan91 a răspuns (pentru Jany123Jane):

laughing))))) nu e ca și cum eu as fi făcut ceva cu o tipă de genu' laughing tot acolo sunt și eu

| Jany123Jane a răspuns (pentru 91Bogdan91):

Ah, doar sa vorbesti. Am inteles.