| andreivr123 a întrebat:

Salut, vreau sa fac videochat cu prietena mea pentru un venit in plus, vreau sa fiti seriosi si raspunsuri bune din cauza ca nuprea ma pricep si vreau sa o fac bine, am inteles ca trebuie sa imi inchid ip si sa folosesc o camera buna si as dori sa aflu ce sfaturi imi puteti oferi ce camera sa folosesc cum imi pot ascunde ip ce site-uri sunt bune pentru incepatori si sa fac niste banuti, daca pot sa fac cu un telefon, etc si ce mai stiti voi ca mi-ar trebui sa stiu, Multumesc!

Răspuns Câştigător
| Fonk a răspuns:

Nu te baza pe vorbele celor care nu cunosc, e simplu sa spui sati cumperi o camera la un anumit pret, si faza cu ip sa-ti spuna sa stai llinistit. Doar atat iti zic ca romani care cunosc te pot vedea din Romania. De ce zic asta?
Pentru ca se poate asa, si nu vreau dupa sa fi aratat cu degetul. Dar avand in vedere ca aceste persoane le consider foarte josnice. Din cauza ca $3x-ul a ajuns o indoctrinare mintala exact ca si a c*ve-lor, mă îndoiesc că mă vei baga in seama.

Anyways poți filma si cu telefonul, iar din perspectiva ip-ului poți sta liniștit, si sa te f#ț! cat vrei.
Spor la făcut baniwinking

21 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Fii atent cu videochatul este ilegal si politia te va baga la inchisoare, caută tu cu prietena ta sa face ti lucruri cinstite nu prostitutie.

| andreivr123 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Videochat-ul este 100% legal in Romania, functionand sub legea Legea 196/2003 (completata prin Legea 496/2004).

suntserios
| suntserios a răspuns:

Vedeți cu only fans. E mai la moda

| andreivr123 explică (pentru suntserios):

Salut, multumesc de raspuns, pe onlyfans trebuie sa ii faci promovare platita etc, sau sa il cresti tu in timp o sa vreau sa fac acest lucru pe viitor dar momentan vreau sa am un venit decent pentru a putea reinvestii.

| Violleta2022 a răspuns:

Sigur, doar daca tu ai 20 cm de sula poti sa castigi bine, ca altfel te faci de ras si nu se uita nimeni la videochatul tau