| Izzie1427 a întrebat:

Suna cam prosteste dar totusi...sunt cu un profesor de-al meu de 5 luni(e necasatorit) si ne iubim si ne intelegem foarte bine dar simt oarecum ca nu e bine sa continui relatia asta. Ce ar trebui sa fac?

11 răspunsuri:
| elasexygagica a răspuns:

Hahahaha cemi plac fanteziile cu profii astia sexy love struck

| AliceHappyGirl a răspuns:

Sa faci ceea ce simti! Daca nu esti pe deplin fericita, renunta! Cauta pe cineva cu care simti ca vrei sa fii cu adevarat!

| Cătălina a răspuns:

Ceea ce simti. Doar TU stii ce se intampla in viata ta, cu sentimentele tale. Daca aveti tot ce va trebuie, si nu aveti cine stie ce problme, insa cu toate astea tot simti ca ar fi ceva in neregula, atunci e strict algerea ta. Tu decizi ceea ce urmeaza.

| shtephie a răspuns:

Fa ceea ce crezi tu ca-i mai bine pentru tine happy

| Graphee a răspuns:

Sal.
Eu zic să continui relaţia, dacă vă iubiţi asta contează. Nu contează vârsta, gusturile etc.

Fundă?

| morena a răspuns:

Daca simti ca nu e bine, inseamna ca ceva nu este in regula cu aceasta relatie! Nu ai specificat daca esti minora si diferenta de varsta! aceasta relatie este secreta? de ce? Este si altceva in neregula, in afara ca relatia dintre elev si profesor de genu.nu e permisa? Ar trebui sa o intrebi si pe mama ta! Ea i-ti va spune daca faci bine sa pui capat sau sa continui!

| denysame a răspuns:

Buna.Nu prea stiu ce sa zic, doar daca tu il iubesti, si el la fel nu conteaza ca e profesor si anii...conteaza faptul ca va iubiti

| DjReal a răspuns: