| Moraru_Emma_1997 a întrebat:

Am urgentă nevoie de ajutor! Care sunteți din București, va rog, recomandați-mi un medic de familie la care sa ma duc urgent maine sa imi dea adeverința care sa confirme ca pot face studii pentru universitate. Nu sunt de aici, pana pe 7 sunt înscrierile si nu am timp sa ma întorc acasa in orasul meu. Va rog din suflet, orice sfat este binevenit!

Răspuns Câştigător
| GdX a răspuns:

Du-te la orice clinica unde sunt medici de familie gen Vitan, Baba Novac, Giulesti, Apaca, Medlife Titan si Unirii, Med-As Unirii si cere una. Sau trimite-ti parintii la medicul de familie sa iti ia si sa ti-o trimita.

11 răspunsuri:
supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Nu-ti da nimeni adeverinta asa :/

| Aasdfghj a răspuns:

Iti poti ruga parintii sa mearga la medicul tau de familie pentru acea adeverinta si sa ti-o trimita prin curier.

| gheorghe699 a răspuns:

Doar sa mergi la un medic de familie, la primul cabinet care iti iese in cale, sa-l rogi sa iti dea adeverinta, daca nu ..parintii sa iti ea adeverinta de unde esti inscrisa si pe maill, whatsaap, etc

| Moraru_Emma_1997 explică (pentru gheorghe699):

Nu stii un medic dispus sa facă asta?

| gheorghe699 a răspuns (pentru Moraru_Emma_1997):

Mergi la 2-3 cabinete si incerca, oricum este contracost.15-20 lei, daca nu esti inscrisa.

| adeliz a răspuns (pentru Moraru_Emma_1997):

Roaga-ti parintii sa-ti scoada adeverinta de la medicul tau de familie si dupa ti-o pot scana cu aplicatia de pe Android...sau sa gasesti un prieten care sa faca asta.Ti-o trimit pe whatsapp si ulterior o printezi. Eu asa am facut cu toate actele necesare inscrierii.

| adeliz a răspuns (pentru gheorghe699):

Si daca e inscrisa, costa. Adeverintele nu intra in pachetul decontat de CAS si medicul are dreptul de a-ti cere o anumita suma pentru ele.

| gheorghe699 a răspuns (pentru adeliz):

Asta am spus ..este contra cost.

| GabyT10 a răspuns: