| Fabian2 a întrebat:

Astăzi la școală când a întrat domnul de matematica în clasă ne-a întrebat " de ce nu ne ridicam în picioare? " bănuiesc ca a spus-o în gluma pentru ca nu este genul lui. Eu am spus " comunism! " Desigur, tot în gluma, iar după a întrebat dacă mai sunt profesori care fac acest lucru. Noi i-am spus ca mai exista doi profesori care fac asta și nu numai eu am spus ca sunt comuniști cei doi profesori, nu el. Apoi, el mă acuza ca l-am făcut pe el însuși comunist. I-am explicat ca nu și pe tot parcursul orei tot repeta aceasta fraza"comunism" ca să ma injoseasca. Ora următoare adică de fizica, pentru ca tot cu el facem și fizica a venit și mi-a spus ca a vorbit cu doamna directoare și o sa vina sa ma întrebe ce este acela"comunism". El de obicei trage la catalog, sa vadă pe cine sa asculte. El știind ca sunt pe prima pagina a numărat cu degetul paginile înainte ca să ma asculte drept răzbunare sau mai bine zis abuz de putere sau funcție. Mi-a pus întrebări din lecțiile la care nu am fost pentru ca am fost la spital cu motive de sănătate. Oricum am luat o nota mica. Acest domn mai face și favorizari, nu este corect și da note " pe ochi frumoși" ca să zic asa. Nu sunt singurul care se plânge de acest lucru, mai toți colegii de plâng de acest lucru. Vreau sa știu cum se poate rezolva acest lucru și dacă am greșit eu sau profesorul. L

Răspuns Câştigător
| Ineys a răspuns:

Cheama-ti parintii la scoala sa discute cu el. Presupun ca esti in generala.

17 răspunsuri:
| Fabian2 explică (pentru Ineys):

Mulțumesc pentru sfat, dar vreau sa știu dacă profesorul a încălcat o lege sau ceva pentru ca a făcut abuz de putere

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai daca ai gura mare. Probabil s-a simtit ofensat ca un putoi care nici macar nu a trait in acele vremuri, sa-l faca comunist.
Macar ai invatat ceva din lectia asta, capu plecat sabia nu-l taie, si gandeste-te de 2 ori cand scoti ceva pe gura aia, chiar si de 3 sau de cate ori e nevoie.