anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am o intrebare...stie cineva cum este la liceul militar din Constanța? Ma refer la profesori..cat de greu este... sunt si niste meditații ...imi poate spune cineva mai exact programul? Dau funda

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Pai, este un liceu militar, unde disciplina este dura!
Acolo toata lumea executa, nimeni nu comenteaza sau leneveste.
Nu exista nu pot, nu am chef, nu vrea, samd.
Acolo disciplina se aplica 24 de ore pe zi, iar profesorii sunt cadre militare, care iti explica si se asteapta sa executi.
Programul il vei afla dupa ce intri la un asemenea liceu, ca-s probe sportive eliminatorii, vizita medicala amanuntita, nota de la generala conteaza, cat si examenul de capacitate.
As putea spune ca, in armata, profesorii, care sunt cadre militare, sunt cei mai severi profesori din orice alta ramura. Acolo se combina disciplina, cu executia.
In ce privesc meditatiile, inca nu am auzits a existe asa ceva intr-un liceu militar.
Ti se explica in casa, mergi apoi si ivneti sau iti afci temele singur.
Cum nu sunt permise jocuirle, computere si alte aparturi in aceste licee si camine militare, nu ai ce face toata ziua, decat sa inveti si sa faci instructie. Iesitul afara din liceu este exclus, fiind permis doar in weekend si numai cu bilet scris de comandantul tau.

0 răspunsuri: