| LuLu1998 a întrebat:

stau in Galati si vreau sa invat chineza, stiti daca este un club sau daca sunt profesori care o predau? fundatongue

Răspuns Câştigător
| negat1ve a răspuns:

Buna, imi pare rau sa te anunt dar nu nu este! Adica nici in Bucuresti nu este asa ceva care totusi e capitala! Mai bine te-ai apuca de engleza e mult mai frumoasa si o sa te ajute in viata, se vorbeste peste tot, mult mai usoara! Doar asa ca sa iti faci o idee, in chineza sti ca se scrie de sus in jos si au peste 10.000 de semne care nici macar chinezii nu le stiu pe toate. Cuvinte sunt mult mai multe, mai degraba sunete daca pot sa le zic asa si pronuntarea lor este foarte dificila ba chiar in unele situati imposibil! Inteleg doar ca poate te pasioneaza sau esti curioasa, dar crede-ma nu merita tongue Si oricum raspunsul la intrebare e Nu happy

Răspuns utilizator avertizat
| negat1ve a răspuns (pentru tputputpu123):