| Iuliana186 a întrebat:

Sunt eleva in clasa a 11a si mi-as dori ca pe viitor sa merg la universitatea de politehnica din Bucuresti. M-am uitat pe site, si mi-am facut o idee despre ce m-ar interesa, insa am niste nelamuriri in legatura cu o chestie.
Proba interviu ce contine? Adica mai exact ce te pune sa faci, ce reprezinta acel test grila care se mentioneaza?
Ce nivel de dificultate are?
Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| Bondarel99 a răspuns:

La facultatile cu interviu se intra foarte usor, practic e doar o formalitate, la testul grila trebuie sa iei 5, se da la 2 materii la alegere( probabil mate si inca una)Si chiar daca nu iei 5 in vara poti in toamna sa intri fara nicio problema.Deci nu trebuie sa iti faci griji pentru admitere (vorbesc de facultatile la care se intra pe baza de interviu, nu de automatica sau electronica), facultatea in sine e foarte grea. Daca nu iti place matematica si stiintele exacte iti va fi foarte greu si stiu despre ce vorbesc.

7 răspunsuri:
| Iuliana186 explică (pentru Bondarel99):

Testele grila sunt asemanatoare cu testele ce se dau la specializarile cu examen?

| Bondarel99 a răspuns (pentru Iuliana186):

Da, dar pentru categoria aceea de facultati sunt mult mai usoare si ai 4 materii din care alegi 2. Spune-mi la ce facultate te-ai gandit ca sa iti spun mai exact cum e cu admiterea.

| Bondarel99 a răspuns (pentru Iuliana186):

Aa stai, cred ca s-a mai schimbat metodologia de admitere fata de acum 2 ani cand am dat eu.Mi se pare ca acum e interviul plus un singur test care cuprinde intrebari din mai multe domenii. Oricum gasesti sigur pe site-ul lor si iti spun eu ca nu e greu sa intri, greul abia dupa aceea incepe happy

| Iuliana186 explică (pentru Bondarel99):

M-ar interesa ingineria medicala.
Din cate am inteles, se poate face la doua facultati. La facultatea de inginerie medicala, unde se da examen de admitere si la facultatea de stiinta si ingineria materialelor unde se intra pe baza de interviu.