| SerbanM a întrebat:

Sunt student la Facultatea de Istorie, la Universitatea Bucuresti, si as dori sa dau meditatii la istorie pentru orice nivel, orice clasa, pentru teste, Testele Nationale, Bac etc. este cineva interesat?

6 răspunsuri:
ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a răspuns:

La Testarea Nationala nu se mai da istorie...de anul trecut; esti cam in urma cu noutatile.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Cine a unit cele trei principate pentru prima data?

| emma_8868 a răspuns:

Buna SerbanM, mi-ai putea spune cum este la facultatea de istorie, daca cursurile sunt grele, cum sunt profesorii? As vrea sa merg si eu tot spre istorie si as vrea sa stiu cum este.
Ti-as ramane recunoscatoare daca mi-ai da cateva informatii.
Multumesc!

| SerbanM explică (pentru emma_8868):