| pisicuta123456789 a întrebat:

Buna,TPU! Am si eu cateva intrebari referitoare la liceu si admitere. Imi doresc sa intru la un colegiu national bun din Bucuresti unde media de admitere sa fie in jur de 9, stiu acele licee unde m-as incadra. Nu imi doresc neaparat Sava sau Lazar, as dori sa intru la Colegiul National Matei Basarab. Este cineva elev acolo? Cum sunt profesorii? Copiii cum sunt in general? Va rog sa imi raspundeti doar daca ati fost/sunteti la acest liceu. Iar o alta intrebare este daca atunci cand sustii examen pentru admiterea la o clasa cu profil bilingv la un anumit liceu si nu esti repartizat la acel liceu, se ia in considerare la liceul la care ai fost admis(in conditiile in care are profil bilingv)? Va multumesc tare mult!
ps: Daca sunteti la alte colegii nationale din Bucuresti, de preferat filologie, va rog sa mi spuneti cum sunt profesorii/colegii si daca la matematica, fizica si chimie profesorii sunt exigenti tinand cont ca sunteti la filo. DAU FUNDA!

4 răspunsuri:
| AnoNymOuSS11 a răspuns:

Si eu dau anul asta si ma incadrez si eu cam peste 9, acum depinde cat de greu o sa fie examenul. Cu bilingvul nu conteaza la ce liceu mergi sa dai, acela e doar centrul in care dai examenul nu neaparat si viitorul tau liceu, o sa iti dea o fisa de admitere daca vei primi ''ADMIS'' cand dai examenul. Despre liceu nu stiu ce sa zic, cativa de la mine din clasa vor, eu nu prea cunosc multe despre el asa ca nu ma bag, mergi pe uman sau pe real? In caz ca mergi pe real eu zic sa alegi un colegiu in care se fac stiinte daca iti place si te pricepi la fizica, chimie, biologie, eu pe profilul asta merg, iar daca vrei uman ti-as sugera filologie, dar nu as recomanda nimanui uman daca ar fi dupa mine, numai daca aceea persoana nu se pricepe absolut deloc la ce tine de real.
In orice caz, bafta si invata la mate si romana acum ca mai e 1 luna si mai bine intri unde vrei tu fara sa iti pui intrebari care mai mult te incurca.