| sofiaaaa001 a întrebat:

Buna TPU! Ce parere aveti de liceele George Calinescu, Alexandru Vlahuta, C-tin Brancoveanu, Nicolaie Iorga si Ion Neculce din sectorul 1? Daca ati studiat la vreunul dintre aceste licee, cum este colectivul? Cum sunt profesorii in general? Sunt licee stricte sau toata lumea e de capul lui? M-ar interesa sa intru pe filo la unul dintre aceste licee.

5 răspunsuri:
| Sonia822 a răspuns:

Ce conteaza? ai o poza in tzatzele goale, mai bine te inscrii le videochat. Acolo nici nu e nevoie de liceu, nu te mai chinui

| sofiaaaa001 explică (pentru Sonia822):

Multumesc de raspunsul complet inutil de care nu avea nimeni nevoie, dar probabil ca e mai folositor sa comentati astfel de rautati gratuite pe net care nu au nicio relevanta cu intrebarea in sine, in loc sa ziceti ceva inteligent sau sa nu mai comentati delochappy o seara buna!

| sofiaaaa001 explică (pentru Sonia822):

De asemenea am uitat sa mentionez aseara ca nu sunt eu persoana din poza dar probabil e prea tarziu sa mai stiti asta acum ce poza deja a scos tot ce e mai rau din dumneavoastra. dar apreciez sugestia bazata presupun pe experienta dumneata, din moment ce ati fost atat de grabita sa imi spuneti, altfel nu imi dau seama de ce altceva mi-ati comentat un lucru cu mult mai vulgar decat poza mea cu o fata in maiou.
va doresc o zi buna doamna Sonia si va sfatuiesc sincer pe viitor sa incetati din a mai comenta si a va mai varsa frustrarea la intrebari care nu au nicio relevanta cu topicul atins de dumneavoastra in raspuns. Exista persoane carora le pasa de raspunsurile primite si le iau personal, nu eu, bineinteleshappy Weekend placut va doresc!

| Sonia822 a răspuns (pentru sofiaaaa001):