Întrebare recomandată | numaieoadi a întrebat:

Sunt in clasa a 11 ea si ma gandesc unde sa ma duc la facultate? La Timisoara sau la Cluj? Vreau sa ma duc pe politehnica sau ceva ce consta in matematica fizica informatica. Voi ce sfaturi imi dati?

12 răspunsuri:
| Narcis2007 a răspuns:

Sfatul meu e sa mergi unde sunt locuri de munca mai multe

| BiuL a răspuns:

Poli e mai buna si cu traditie in Timisoara.

suntserios
| suntserios a răspuns:

In Cluj industria IT este mult mai dezvoltata ca in Timisoara, facultatile oricu sunt cam irelevante, tot pe cont propriu trebuie sa inveti indiferent unde faci facultatea

| SkyPilot a răspuns:

Ideea ar fi sa mergi, dintre alegerile tale, la facultatea cu reputatia cea mai buna. Lucrul asta te va ajuta la angajare. In Timisoara viata de student e mai interesanta, dar din cate stiu eu facultatile sunt ceva mai slabe.
Ar trebui sa ii alegi un profil clar in functie de pasiunile tale si iti faci alegerea abia dupa asta. Intrape siteurile institutiilor si vezi ce se ofera si cam cum e fiecare profil.

| Lawliet14 a răspuns:

Du-te la Cluj, daca esti mai aproape sau daca distantele sunt tot cam pe acolo. Oamenii sunt mai de calitate in Ardeal decat in Banat. Cluj-Napoca, desi altfel construit, este mai dezvoltat decat Timisoara si este practic al doilea oras al tarii. Sunt oricum doua centre universitare foarte dezvoltate, asa ca pe acel profil sigur iti gasesti de munca oriunde.

| Țoglă a răspuns:

Îți recomand Timișoara.Am tovarăși la mate-info.

| Kyılε a răspuns:

Du-te unde iti e mai aproape. Amandoua orasele sunt interesante. M-am dus in ambele intr-o excursie, am vizitata muzee, ma rog.

| SorinaSuciu a răspuns:

In primul si in primul rand trebuie sa iti alegi o facultate care sa iai placa.
din punctul meu de vedere faculatatile din Cluj sunt superioare chit ca au un renume/

| Üstterþ a răspuns: