| GoBackInFuture a întrebat:

oamenii buni. Vin la voi cu o problema putin mai ciudata si cu mai multe intrebari. Sunt elev in clasa a 10-a la un liceu bun din Bucuresti. Doresc sa ii intreb in special pe cei care sunt acum la facultate, cand ar trebui sa te apuci de invatat pentru bac pentru a lua o nota buna (peste 8, 75 cam asa)? Sunt la profilul mate-info bilingv engleza, deci asta inseamna ca dau bacul la matematica M1, romana,engleza si la alegere dintre bio, fizica, chimie si informatica (eu prefer fizica sau informatica). Pentru competente digitale ma apuc de ECDL din februarie, iar la engleza am sa va rog pe voi sa-mi spuneti daca stiti ce examen ar trebui sa dau exact pentru a echivala cu proba de la bac (am auzit de cambridge, dar nu sunt lamurit). Am auzit "povesti" prefer sa le zic, de la unii elevi care s-au apucat de invatat cu 2-3 luni inainte si au luat note de trecere. Mie nu prea mi-ar veni sa cred. Un exemplu concret ar fi verisoara mea vitrega care tocmai a terminat liceul si a luat bacul cu 8, 95 si a invatat destul de mult as zice. Ca o incheiere doresc sa reiau intrebarile si sa adaug cateva:

1.Cand este bine sa te apuci sa inveti concret pentru bac pentru a lua o nota de peste 8, 75?

2.Lamuriti-ma va rog, in legatura cu examenul de engleza care ar echivala cu proba de la bac.

3.Ce ar trebui sa invat la fiecare materie si daca imi puteti recomanda un program de invatare.

Multumesc anticipat! big grin

P.S. Daca stiti macar un raspuns, va rog spuneti-mi, parintii mei au mari sperante de la mine, dat fiind si faptul ca sunt la un liceu bun si pe un profil foarte bun.

2 răspunsuri:
| OoBunnyoO a răspuns:

1. Daca ai retinut informatiile din clasa si inainte de bac, te apuci cu 2, 3 luni, cu siguranta iei nota de trecere. 2, 3 luni este chiar mult pentru nota de trecere. Crede-ma in facultate ai mult mai multa informatie de invatat si o inveti cu cateva zile inainte.