| Nicoleta10nmmMaria a întrebat:

Sunt eleva in clasa a XI-a si m-am hotarat sa optez pentru Facultate de Medicina.
Ma puteti ajuta,va rog,cu informatii legate de pisibilitatile de angajare dupa terminarea facultatii, de atributiile unui medic farmacist,de conditiile de munca,salariu,despre admitere,anii de facultate si opinii personale: Merita sau nu sa dau la Facultatea de Farmacie?
As dori informatii amanuntite despre atributiile unui medic farmacist.
Mentionez ca sunt la un profil uman si detin cunostinte minime de chimie si biologie. Credeti ca,in conditiile in care, in cei 2 ani as urma cursuri de meditatii la chimie si biologie,m-as putea descurca la examenul de admitere si la facultate?
Doresc sa aflu orice informatii, orice detalii pe care mi le-ati putea oferi despre Farmacie.
Astept raspunsurile voastre. Multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu exista medic farmacist. Daca dai la facultatea de medicina generala, devii medic. Daca dai la facultatea de farmacie, devii farmacist.
Pentru farmacisti exista multe posibilitati de angajare in orase. Conditiile de munca sunt cele din farmacii, salariile sunt destul de buna (cam de la 2500 de lei pentru un debutant). Nu stiu daca meritapentru tine, merita in masura in care esti pasionata de chimie si botanica si iti place o munca migaloasa care sa necesite invatare in fiecare zi a vietii tale. O sa-ti aduca satisfactii mari, daca esti harnica si buna in meserie.
Nu cred ca meditatiile ti-ar putea asigura succesul. E suficient sa faci 3-4 luni de meditatii, daca atunci cand mergi la meditatie ai invatat deja singura de 5-6 ori toata materia cu atentie maxima

2 răspunsuri:
| Nicoleta10nmmMaria explică (pentru Brigaela):

Multumesc pentru raspuns.
Dar ce face, mai exact, un farmacist.
El vinde medicamentele sau acest lucru il fac asistentele de farmacie?

Brigaela
| Brigaela a răspuns (pentru Nicoleta10nmmMaria):