| Denudeny a întrebat:

Bunaaaa! :3


Vreau sa va mentionez ca sunt eleva in clasa a vi-a, si intrebarea este in legatura cu olimpiada de limba si literatura romana, etapa judeteana, care va avea loc saptamana viitoare.


Am emotii imense, chiar daca am fost si anul trecut si m-am obisnuit cu olimpiadele, am fost la toate...


Cea mai mare dorinta a mea ar fi sa trec mai departe, la etapa nationala.


Ceea ce vreau sa va intreb este daca stiti unde se va tine etapa nationala, cati elevi trec si daca as avea de ce sa-mi fac sperante!


Multumesc muultt pentru atentie!

7 răspunsuri:
| Doub a răspuns:

1. Braila.
2. Un singur elev din fiecare judet.
3. Nu trebuie sa ai emotii. Nu ai nimic de pierdut. Si eu merg la olimpiada si nu am niciun stres. Stai linistita. E de apreciat ca ai ajuns aici. Nu e nevoie sa-ti faci sperante, pur si simplu de te duci acolo si dai tot ce poti.

| Denudeny explică (pentru Doub):

Ms mult. tu ce punctaj ai luat la locala?

| Doub a răspuns (pentru Denudeny):

Din cate stiu eu 101 sau ceva de genul.

| Aimee33 a răspuns:

Salut!
La faza natională a olimpiadei merge primul din judet la Brăila, iar al doilea in ordinea ierarhiei merge la concursul national "Ionel Teodoreanu" din Iasi.
Incearca sa scapi de emotii, sa nu te panichezi. La etapa asta trebuie sa dai tot ce ai mai bun din tine.
Succes! happy

| Denudeny explică (pentru Aimee33):

Mersi mult :*
dar esti sigura ca al doilea merge la acel concurs?

| Aimee33 a răspuns (pentru Denudeny):

Eu am citit regulamentul olimpiadei de anul acesta si asa am vazut ca scrie. Poti sa-ti intrebi profesoara ca sa fii sigurawinking.

| Aimee33 a răspuns:

Ce punctaj ai luat? happy