| danalachiveronica a întrebat:

Ce părere aveți despre Colegiul National,, Mihail Sadoveanu,, Pașcani?

1 răspuns:
| mudokins78 a răspuns:

Numele meu este xxxxxxx xxxxxxxx și sunt elevă la Colegiul Național "Mihail Sadoveanu ", Pașcani.
În primul rând, vreau să spun că sunt foarte mândră că am fost elevă la Colegiul Sadoveanu, că am reușit să mă ridic la nivelul acestui liceu prin rezultatele mele și că pot pleca cu fruntea sus mai departe!
Nu mă așteptam deloc să obțin media 10 la bacalaureat. Până astăzi, mi se părea ceva imposibil, iar eu sunt mereu foarte critică cu mine.Dar sunt foarte fericită și împlinită că am reușit să obțin un asemenea rezultat.Acest succes îl datorez în primul rând, profesorilor excepționali de la colegiul nostru, care ne-au motivat și au vrut mereu tot ce e mai bun de la noi, apoi tuturor persoanelor care m-au susținut și mi-au fost alături în această perioadă și în ultimul rând, eforturilor mele de a învăța constant, de a fi perseverentă și de a munci mai mult pe zi ce trece.
În vederea susținerii examenului de bacalaureat, nu am făcut meditații, ci am învățat singură, mi-am făcut comentariile, mi-am schițat lecțiile, am fost atentă la explicațiile și sfaturile profesorilor și am întrebat mereu atunci când am avut nelămuriri. Totodată, am citit foarte mult, fiind și la un profil umanist, la filologie. Lectura m-a ajutat foarte mult să-mi formez un mod de a gândi și de a mă exprima necesar unui filolog.
Pasiunea pentru lectură mi-am format-o datorită domnului profesor de limba română, Atudorei Leonardo, și pot spune ca dumnealui a constituit un model care m-a ghidat în activitatea mea de învățare și care m-a ajutat să ajung până aici.